wat gebeurde er met de Bon Jour voordat het Mi Amigo werd herdoopt?
Hans Knot
2007-01-21 13:13:36 UTC
Nadat in 1962 door een wet bekrachtigd door de Zweedse regering er een
einde kwam aan de succesvolle uitzendingen van Radio Nord voor de
Zweedse kust, vertrok het zendschip de Bopn Jour richting..... Ja een
goede vraag. Het ene boek vermeld Texas, een andere publicatie vermeld
El Ferror in Spanje. Maar er gebeurde veel meer dat tot nu toe alleen
voor de lezers van de publicatie 'Historie van de zeezenders 1907-1973,
over Pioneers, mislukkelingen en Duimzuigers' deels bekend was.
Het boek werd door mij geschreven en destijds door SMC uitgebracht.
Ik heb gemeend het in een uitgebreidere vorm te herschrijven en het
verhaal van Radio Nord tot Atlanta (de gebeurtenissen met het schip in
Europa) te plaatsen op www.hansknot.com

Waar het nu dus gelezen kan worden

groet
Hans