Een link naar een interview met Leo van der Goot.
Charles van Doornewaard
2005-01-26 21:32:54 UTC
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/radio2/avro/antenne2/20040822.rm?start=%2200:00:17:40%22&end=%2200:00:23:45

Dit heb ik gevonden: een interview met Leo van der Goot.

Groet,

Charles.
fredbeekman
2005-01-27 11:21:55 UTC
Dag charles
Ik wil het interview met l vd g wel horen,maar ik weet niet precies wat ik
moet doen.
Als ik op de onderstaande link klik krijg iets gedownload met de naam
streams.
Mijn windows media speler zegt dan dat dat niet kan afspelen omdat de
indeling niet wordt ondersteund.
Moet ik dit afspelen met een ander player????
Ik heb wel eens meer een stream gedownload en moest weer iets anders doen.
Kortom eigenlijk weet ik niet wat dat is een stream.
groet fred
"Charles van Doornewaard" <***@removethispiece.xs4all.nl> schreef in
bericht news:ct92fv$1nkm$***@nl-news.euro.net...

Will
2005-01-27 12:11:27 UTC
fredbeekman drukte met precisie uit :
> [...]
> Ik heb wel eens meer een stream gedownload en moest weer iets anders doen.
> Kortom eigenlijk weet ik niet wat dat is een stream.

Hoi Fred,

Je zult waarschijnlijk niet de juiste codec geïnstalleerd. Download
daarvoor bijvoorbeeld het K-lite Mega Codec Pack (op
http://www.k-litecodecpack.com/) en je hebt alle benodigde codecs en
players op je systeem, waaronder de alternatieve quiktime- en
realaudioplayer.

Groetjes,

Will :-)

Radio makes my day happy!!!
Charles van Doornewaard
2005-01-27 21:27:40 UTC
Volgens mij heb je geen Real Audio geinstalleerd. Want dat was de applicatie
die bij mij vanzelf werd opgestart bij het klikken op deze link.

Charles.
Q***@hotmail.nl
2018-06-29 16:56:01 UTC
...lees, zie en beluister nu ook http://radio.nl/816328/patrick-kicken-in-gesprek-met-leo-van-der-goot-video Nico.
Q***@hotmail.com
2018-06-30 15:39:25 UTC
...lees, zie en beluister nu ook http://mediapages.nl/nieuws-actueel/3405-leo-van-der-goot-interview Nico.
Q***@hotmail.com
2018-06-30 18:02:36 UTC
...lees nu ook de postings vanaf door jessica » 29 jun 2018 22:32 op https://www.radioforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=30898&start=135 Nico.
Q***@hotmail.com
2018-07-02 15:13:17 UTC
...lees nu ook de onderste alinea op https://radiovisie.eu/het-middagblad-van-2-juli/ en zie en (her)beluister nu ook de video die daar meteen onder staat. Nico.
Q***@hotmail.com
2018-07-02 17:25:40 UTC
...lees, zie en (her)beluister nu ook http://mediapages.nl/nieuws-actueel/3405-leo-van-der-goot-interview Nico.
leendert vingerling
2005-01-27 19:48:56 UTC
"Charles van Doornewaard" <***@removethispiece.xs4all.nl> wrote in
message news:ct92fv$1nkm$***@nl-news.euro.net...
> http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/radio2/avro/antenne2/20040822.rm?start=%2200:00:17:40%22&end=%2200:00:23:45
>
> Dit heb ik gevonden: een interview met Leo van der Goot.

Leuk interview, met wijze woorden van Leo. Op de vraag of er ooit een
Leo van der Goot revival komt antwoordde hij daarop ontkennend." Zeg
nooit, nooit, maar in dit geval is het wel erg nooit". Van der Goot
zei gestreeld en dankbaar te zijn dat hij velen in dit land heeft
kunnen inspireren met zijn manier van radiomaken.

"Als je dat nu weer op de radio zou doen, dan kan wel eens tegenvallen
en dan gaat het alleen nog maar over het strelen van je ego" Ik denk
dat Leo heel verstandig op het hoogtepunt is gestopt. Om met
cup-a -soup te spreken: Dat hadden meer mensen moeten doen. Absoluut
dieptepunt van de laatste tijd vond ik Tineke en Eddy Becker tijdens
de Veronica 828 never ending story. Soms is het beter om een keer
'nee' te zeggen en dan maar géén programma te doen...

Leendert Vingerling
Cor Bokkinga
2005-01-27 19:51:48 UTC
"leendert vingerling" <***@club-internet.fr> schreef in
bericht news:41f9449c$0$26209$***@news.club-internet.fr...

> [...]
> heel verstandig op het hoogtepunt is gestopt. Om met cup-a -soup te
> spreken: Dat hadden meer mensen moeten doen.

Niet "te" grappig worden Leendert, gaan mensen over klagen!
c0r

Bert M.
2005-01-27 21:14:25 UTC
> Niet "te" grappig worden Leendert, gaan mensen over klagen!
> c0r

Cor, Dat was NIET grappig!! Foei!
Bert M.

--