MV magdalena
H.Bron
2004-05-01 12:28:46 UTC
zit ik met dit heerlijke weer lekker achter het huis
hoor ik op eens roepen PAPA kom eens kijken
en wat zie ik daar tot mijn groote verbazing heeft mijn dochter van 7
een ongeveer 10 bij 5 meter meetende in stoepkrijt gemaakte MV Magdalena
getekend aanlijding hier voor is denk ik om dat er in de woon kammer een
foto hangt van de Magdalena

toch heerlijk dit weer en nu maar weer snel terug naar de Magdalena hier aan
het water

groeten HenkB
Peter de Wit

groeten HenkB
R!CK
2004-05-01 21:39:22 UTC
Geloof het of niet:
,Peter de Wit <***@zeezenderfans.net> vertrouwde ons toe:

:: Foto maken, Henk.
::
:: "H.Bron" <***@home.nl> schreef in bericht
:: news:c70m0i$qjh$***@news5.tilbu1.nb.home.nl...
[...]
:::
::: toch heerlijk dit weer en nu maar weer snel terug naar de Magdalena
::: hier aan het water
:::
::: groeten HenkB

Goeie zet Henk en Peter!!

Humor all over!
En hoe beinvloed ik my kids!!!
<hahaha!!>

R!X
Q***@hotmail.com
2017-02-23 23:43:19 UTC
...op http://www.hansknot.com/ staat nu dit te lezen: Nico.

In het najaar van 1979 kwam het zendschip MV Magdalena, die eigenlijk pas een paar weken echt in de ether was als Radio Mi Amigo 272, in ernstige problemen vooral veroorzaakt door onkundige nautische bemanning. Het schip raakte op drift en schipper-sleper Geert Theunisse kreeg een telefoontje van een overheidsinstelling met het verzoek het schip te redden en binnen te slepen. Betaling bleef echter uit en er kwam een 25 jarenlange procedure tussen hem en de staat die uiteindelijk in zijn voordeel uitkwam in 2005. In dat jaar stelde hij ons een fotoserie ter beschikking die we voor onze publicatiedoeleinden mochten gebruiken. Twee jaar geleden kwam Geert te overlijden. De foto's zijn nu terug te vinden in ons archief op internet:
https://www.flickr.com/photos/offshoreradio/sets/72157677118764954/
Q***@hotmail.nl
2018-07-11 14:06:42 UTC
...lees en zie nu ook https://radiovisie.eu/1979-wie-staan-achter-piraat-mi-amigo/ Nico.