aegir
Add Reply
Joop
2006-03-16 20:55:21 UTC
Hallo,

Was er niet een zendschip dat zo heette, ik kwam vandaag een slepertje tegen
met die naam en het staat mij bij dat er een zendschip dezelfde naam droeg
maar welke was dat ook al weer, ben door een crash veel kwijtgeraakt.

joop
Oldies45
2006-03-16 20:59:10 UTC
Joop a écrit
> [...]
> met die naam en het staat mij bij dat er een zendschip dezelfde naam droeg
> maar welke was dat ook al weer, ben door een crash veel kwijtgeraakt.

Delmare

Harm

Oldies45
Joop
2006-03-16 21:04:57 UTC
"Oldies45" <***@offshoreradio.org> schreef in bericht
> Joop a écrit

> Delmare
>
> Harm
>
> --
> Oldies45

Aha die dus, ik heb delmare alleen nooit gehoord maar de naam ken ik wel.
De zeezenders die ik wel gehoord hebt waren Veronica en Noordzee (in hun
nadagen) Caroline en Mi amigo ook en Monique kan ik me ook nog herinneren,
hadden we wel aanstaan op de camping in Hulshorst als ik me niet vergis,
Laser heb ik totaal gemist, was er toen niet mee bezig.

Joop
Loner
2006-03-17 00:19:26 UTC
In article <4419d0d1$0$91372$***@news.wanadoo.nl>,