Harry van Doorn een aardige man???
Peter de Wit
2004-08-21 18:39:11 UTC
Ik hoorde het echt op AM 828.

"Harry van Doorn is echt een aardige man, maar hij nam de verkeerde
beslissing"

Dan vond het verhaaltje daarvoor leuker. Met grote letters in het zand:

"Harry van Doorn is een hondelul!!"

Peter de Wit
anne
2004-08-21 19:01:07 UTC
Post by Peter de Wit
Ik hoorde het echt op AM 828.
"Harry van Doorn is echt een aardige man, maar hij nam de verkeerde
beslissing"
"Harry van Doorn is een hondelul!!"
Peter de Wit
Als je mede aan een verkeerde beslissing hebt mee gewerkt is de aardigheid
er snel af.
Maar hij was ook maar een loop jongen.

vr.gr.anne
Peter de Wit
2004-08-21 19:07:48 UTC
Post by anne
Als je mede aan een verkeerde beslissing hebt mee gewerkt is de aardigheid
er snel af.
Maar hij was ook maar een loop jongen.
vr.gr.anne
Klink gevaarlijk Anne. Befehl is Befehl. Nee, de beslissing om de zeezenders
te verbieden is een hele zieke geweest.

Net als Mr. Pieters kan Harry van Doorn voor mij nooit een aardige man
worden.

Groetjes,

Peter de Wit
anne
2004-08-21 19:39:16 UTC
Post by Peter de Wit
Post by anne
[...]
De geschiedenis is hier al eens uitgebreid besproken, terug draaien kunnen
we het niet.
Hij had natuurlijk ook nee kunnen zeggen op principiële reden!

vr.gr.anne
Rene van den Abeelen
2004-08-21 20:04:43 UTC
Maar hij was ook maar een loopjongen.
Mmm!
Toen hij nog voorzitter van de KRO was, zei hij al eens dat hij, als hij
ooit de kans zou krijgen, een eind zou maken aan de zeezenders.
Oldies45
2004-08-21 20:08:56 UTC
Rene van den Abeelen a écrit
Maar hij was ook maar een loopjongen.
Mmm!
Toen hij nog voorzitter van de KRO was, zei hij al eens dat hij, als hij ooit
de kans zou krijgen, een eind zou maken aan de zeezenders.
We hebben het er al eens eerder over gehad...de zenders moesten toch
verdwijnen onder druk van andere landen...Van Doorn of geen Van Doorn.

Harm
Oldies45
Peter de Wit
2004-08-21 20:18:24 UTC
Post by Oldies45
Rene van den Abeelen a écrit
[...]
Ondanks het ratificeren van Het Verdrag van Straatsburg heeft het toch nog
een behoorlijke tijd geduurd voor het helemaal voorbij was.
In eerste instantie voor de kust van Engeland (Mi-Amigo/ Caroline) ondanks
het feit dat Engeland al veel eerder 14-08-1967 dit verdrag had
geratificeerd.

Daarna ook weer voor de Nederlandse kust (Delmare, Mi- Amigo en Paradijs)
maar deze avonturen waren snel voorbij.

Harry van Doorn zag ik later in een uitzending van de Veronica Omroep
Organisatie. Met gemengde gevoelens zag ik hem een stap zetten in het nieuwe
Veronicagebouw. Op zich wel grappig want op de vraag of hij een stap wilde
zetten in het nieuwe gebouw was zijn wedervraag "één stap maar, waarom maar
één stap?"

Peter de Wit
De Stoffige
Bang voor een bommetje misschien....:-)
Evert Stolman
2004-08-22 06:38:39 UTC
Post by Peter de Wit
Post by Oldies45
Rene van den Abeelen a écrit
Post by Rene van den Abeelen
[...]
Hij begreep gewoon de opmerking van Henri Remmers niet, Peter. Zoals hij in
de begin jaren 70 wel meer niet begreep, of wilde begrijpen. Beter had hij
naar zijn partijgenoot Dolf Coppes kunnen luisteren, die had het wel door.
Dolf for president!

Evert
Q***@hotmail.com
2018-05-22 18:06:05 UTC
...zie en lees nu ook https://www.radiotrefpunt.nl/gallery/image/22701-19740626_accent-1974-van-doorn-01jpg/ en https://www.radiotrefpunt.nl/gallery/image/22702-19740626_accent-1974-van-doorn-02jpg/ Nico.
Peter de Wit
2004-08-21 20:10:03 UTC
Post by Rene van den Abeelen
Maar hij was ook maar een loopjongen.
Mmm!
Toen hij nog voorzitter van de KRO was, zei hij al eens dat hij, als hij
ooit de kans zou krijgen, een eind zou maken aan de zeezenders.
Lekkere loopjongen, dus. Een gedreven loopjongen dus!

Peter de Wit