Einde Radio 819
Hans Marijs
2009-07-10 17:30:36 UTC
In de tv reclame hoor en zie ik de laatste dagen de verzamelcd van Don
Henley voorbijkomen. Als ik het me goed herinner was The end of the
innocence de laatste song die op radio 819 te horen was voordat de
zender het zwijgen werd opgelegd bij de raid in 1989. Mijn opname staat
op een cassette die net in een verhuisdoos zit.
Klopt mijn herinnering ? Daar ben ik echt benieuwd naar.

Hans Marijs
Wij zijn een gemeenschap van 6 miljoen gebruikers in strijd tegen spam.
Bavo27
2009-07-10 18:10:45 UTC
[...]
Het was op 19 augustus 1989 dat radio 819 uit de lucht werd gehaald,
en Don Henley 's The end of the innocence was inderdaad de laatste
song die te horen was via radio 819 vanaf de Ross Revenge.
Je geheugen werkt nog prima dus.
Gr.Bavo27
Douwe
2009-07-10 22:11:28 UTC
Post by Hans Marijs
[...]
Zou dan hiet te horen moeten zijn in de link naar het laatste uur:

http://albatrosstudio.web-log.nl/albatrosstudio/2008/08/ross-revenge-en.html

Douwe
Q***@hotmail.com
2018-05-20 16:28:41 UTC
...het begín van Radio 819 d.w.z. één uur van de testuitzendingen hiervan staat op http://radio0511.com/uitzending-gemist/ en dan onder Zaterdag: vóór 16:00 uur: Play aanklikken. Nico.
Q***@hotmail.com
2018-05-20 17:45:30 UTC
...ook het uur daarop is aan Radio 819 gewijd. Nico.