Vlaamse film over Sylvain Tack in de maak.
xenon
2011-04-14 07:26:47 UTC
Mister Suzy Wafel naar de bioscoop. Zie:

http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=G5E38SVJM

Hartelijke zeezendergroeten uit Gou... pardon, Kortrijk! :-))
Bert M.
2011-04-14 10:30:30 UTC
xenon bracht volgend idée uit :
> Mister Suzy Wafel naar de bioscoop. Zie:
>
> http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=G5E38SVJM
>
> Hartelijke zeezendergroeten uit Gou... pardon, Kortrijk! :-))

Dat er van de opbrengst dan eindelijk eens een fatsoenlijke steen vanaf
kan voor diwe man...

Bertje
Herman Uit Gent
2011-04-14 12:05:53 UTC
On 14 apr, 12:30, Bert M. <***@gmail.com> wrote:
> xenon bracht volgend idée uit :

> Dat er van de opbrengst dan eindelijk eens een fatsoenlijke steen vanaf
> kan voor diwe man...
>
> Bertje

Ik kan zeggen dat ik samen met Sylvain Tack iets heb gedronken op een
terrasje in Play De Aro.

Ik vind het angstwekkend dat ze een film moeten maken over hem als dat
iets word in de zin van The Boat That Rokecd zal het maar niks worden
want die was was 100 % verloren en weg gegooid geld met 1 woord
waardeloos

Sylvain Tack is niet de pionier die het BRT monopolie heeft doorbroken
dat was zijn voorganger Adiriaan Van Lansdschoot want Sylvain Tack
heeft het van hem afgekeken dus er staan leugens in dat artikel

Herman
newstyle.interieur
2011-04-14 13:09:04 UTC

In hun artikel staan wel punten, komma's en hoofdletters.
Koos E.
2011-04-14 15:12:09 UTC
Op 14-4-2011 15:09, newstyle.interieur schreef:

> In hun artikel staan wel punten, komma's en hoofdletters.

Kinderachtig om iemand op zijn schrijfstijl aan te vallen.

--
m.v.g.

Koos E.
Rubberen Robbie
2011-04-14 17:09:49 UTC
Het is zò dat Koos E. formuleerde :

> Kinderachtig om iemand op zijn schrijfstijl aan te vallen.
Dat is geen schrijfstijl, maar een gebrek er aan!!! :-((

Rubberen Robbie groet u!
ollie
2011-04-14 17:42:43 UTC
On Apr 14, 7:09 pm, Rubberen Robbie <***@overthere.com> wrote:
> Het is zò dat Koos E. formuleerde :

> Dat is geen schrijfstijl, maar een gebrek er aan!!! :-((
>
> --
> Rubberen Robbie groet u!- Hide quoted text -

Ik heb tegen Jean Luc Bostyn enige maanden geleden gezegd dat ik het
heel netjes zou vinden als Sylvain Tack eindelijk eens een nette
grafsteen
zou krijgen. Bij de financiering van de film zal daarvoor worden
gezorgd
( hopelijk).

Groet

Rob
Herbert Visser
2011-04-18 05:04:50 UTC
"Herman Uit Gent" <***@hotmail.com> schreef in bericht
[...]

Nee, dat was George de Caluwe, en die keek 't weer af van Veronica, die 't
op haar beurt weer had afgekeken van Radio Mercur voor de Deense kust.

Herbert Visser
WeetJijVeel
2011-04-18 10:23:10 UTC
On 18 apr, 07:04, "Herbert Visser" <***@broadcast.net> wrote:
> [...]
>
> Nee, dat was George de Caluwe, en die keek 't weer af van Veronica, die 't
> op haar beurt weer had afgekeken van Radio Mercur voor de Deense kust.

En als je een film wil maken waar alles inzit, drama, politiek en
avontuur, moet je toch iets doen met George de Caluwe en R t
Kerkske/.Antwerpen
Rink
2011-04-25 15:12:24 UTC
"Herbert Visser" schreef ...
> [...]
>
> Nee, dat was George de Caluwe, en die keek 't weer af van Veronica, die 't
> op haar beurt weer had afgekeken van Radio Mercur voor de Deense kust.

En in Amerika schijnt al vele tientallen jaren daarvoor (30'er jaren of
eerder?) een zeezender te zijn geweest. Dat was dan wel een gok- en/of
drinkboot, maar er stond ook een radiozender op.
Rink
Q***@hotmail.com
2018-01-31 13:46:15 UTC
...lees nu https://radiovisie.eu/nieuwe-start-voor-film-over-sylvain-tack/ Nico.
Q***@hotmail.com
2018-04-12 14:09:35 UTC
...lees helaas nu ook bovenste alinea op https://radiovisie.eu/het-avondblad-12-april/ Nico.
Q***@hotmail.com
2018-04-16 14:33:28 UTC
...lees helaas nu ook https://radiovisie.eu/sylvain-tack-moet-alweer-wachten-op-zijn-film/ Nico.
Q***@hotmail.com
2018-04-17 13:30:49 UTC
...lees nu ook http://mediapages.nl/nieuws-actueel/3362-weer-vertraging-sylvain-tack-film Nico.
Q***@hotmail.com
2018-04-18 15:12:34 UTC
...lees nu ook de middelste alinea op https://radiovisie.eu/het-avondblad-van-18-april-video/ Nico.
Q***@hotmail.com
2018-06-17 13:45:55 UTC
...lees helaas(!) nu ook https://radiovisie.eu/ook-vierde-poging-mi-amigo-film-gestrand/ Nico.
Q***@hotmail.com
2018-06-17 18:17:49 UTC
...en lees ook helaas nu ook http://mediapages.nl/nieuws-actueel/3398-definitief-geen-sylvain-tack-film Nico.
Q***@hotmail.com
2018-06-18 18:31:05 UTC
...en lees nu ook de alinea onder Ik wil u zien mijn sjoeke op https://radiovisie.eu/kolder-e-klodder-28-video/ Nico.
Herman Uit Gent
2011-04-14 12:07:50 UTC
> [...]
> xenon bracht volgend idée uit :

> Dat er van de opbrengst dan eindelijk eens een fatsoenlijke steen vanaf

ps Radio Antwerpen in 1962 vanop zee was eigenlijk de alleréérste
Zeezender in Belgie daar spreek men weer niet over het is dank zij hen
dat de BRT bv tot 23:30 uur uitzond zeggen ze ook niet
keesradio
2011-04-14 13:10:56 UTC
On 14 apr, 14:07, Herman Uit Gent <***@hotmail.com> wrote:

> ps Radio Antwerpen in 1962 vanop zee was eigenlijk de alleréérste
> Zeezender in Belgie daar spreek men weer niet over het is dank zij hen
> dat de BRT bv tot 23:30 uur uitzond zeggen ze ook niet

Ik hoop dat het een mooie en goed gemaakte film zal worden en om na
31-08-1974 door te gaan met Radio Mi-Amigo was op z'n zachts gezegt
moedig!
En Adriaan van Landschoot had het tenslotte ook niet bedacht om vanaf
een boot uit te gaan zenden, dat had men al jaren eerder uitgevonden
in Scandinavië,

Groet,
Kees.
Herman Uit Gent
2011-04-14 13:46:41 UTC
On 14 apr, 15:10, keesradio <***@zeelandnet.nl> wrote:

> [...]
> En Adriaan van Landschoot had het tenslotte ook niet bedacht om vanaf
> een boot uit te gaan zenden, dat had men al jaren eerder uitgevonden

Ja en dat werd dan weer de 1 ste maal afgekeken door George De Caluwe
in 1962 met Radio Antwerpen omdat hij na de WO 2 niet mocht uitzenden
in Belgie omdat Lokale Radio Station op de MG voor 1940 wel nog
konden. En het is ook hij die de BRT later heeft doen uitzenden

Maar het is inderdaad wel zo dat het Sylvain Tack was die er mee door
ging daarvoor zou hij al een lintje mogen krijgen vind ik. Jammer toch
dat ze hem nooit hebben willen zien staan hem nooit hebben herkend als
een man die is door gegaan met Radio Mi Amigo.

Dat hij zo in en zwart gat is gevallen met die drugsmokkel heeft hem
erna ook niet echt goed gedaan hij werd met de vinger na gewezen als
een drug smokkelaar en dan die duistere toestanden met de Apotheker
uit Oostakker bij Gent das vlak in mijn buurt. Dat heeft hem denk ik
de das om gedaan toen is hij echt berg af gegaan om in een put te
vallen waar hij helaas nooit meer is uitgekomen triest toch voor een
man die ooit zo in de schijnwerpers heeft en ons ruim 4 jaar muziek
plezier heeft bezorgd

Het waren voor mij hele goeie en mooie radio dagen toen , ze hebben
het toch maar gedaan zeg ik

PS Ik hoop dat het dus echt niet word zoals "The Boat That Rocked"
die film is niet te pruimen zo slecht vind ik hem