Magda Maria
anne
2006-07-11 21:55:02 UTC
Zeezendervrienden,

Een vraag;

Is de Magda Maria van Radio Paradijs genoemd naar de Magda Maria van Radio
Nord (de latere Mi Amigo)?

--
vr.gr.anne

http://www.huppiedos.web-log.nl
http://home.tiscali.nl/huppiedos/
b***@skynet.be
2006-07-12 07:53:42 UTC
anne wrote:
> [...]
>

> Een vraag;
>
> Is de Magda Maria van Radio Paradijs genoemd naar de Magda Maria van Radio

Was ideetje van A.J.Beirens om de naam LIEVE naar MAGDA MARIA om te
zetten (om het traceren wat moeilijker te maken), dus A.J. zal indeed
wel geput hebben uit het verleden.
Ben
Tele Tekkel
2006-07-12 09:08:24 UTC
Toch?

<***@skynet.be> schreef in bericht

anne
2006-07-12 09:50:24 UTC
> [...]
>
> Was ideetje van A.J.Beirens om de naam LIEVE naar MAGDA MARIA om te
> zetten (om het traceren wat moeilijker te maken), dus A.J. zal indeed

Dank je Ben, voor je reactie.

Deze vraag werd mij gesteld, maar twijfelde of het werkelijk ook zo was.
Maar nu mag ik het voor waar aannemen.

vr.gr.anne
Q***@hotmail.com
2018-07-20 15:05:10 UTC
...zie nu ook de foto bovenaan op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-20-juli-201/ en lees nu ook deze tekst op deze link: Nico.

1981

De Magda Maria van Radio Paradijs, die vanwege een mogelijke juridische interventie uit de haven van Dublin was ontsnapt, kiest een ligplaats op negen mijl van het befaamde REM-eiland, in de buurt van het Nederlandse Noordwijk. (Foto bovenaan: © Hans-Joachim Backhus)