ABTT leuk?
Add Reply
Juul Geleick
2005-11-09 11:52:38 UTC
Beste mensen,
ik ben nu eens benieuwd naar jullie mening over de ABTT.
Let wel, ik vond het ook leuk (om te doen soms)

Waarom vonden jullie de Lexjo met daarin de ABTT zo leuk?
Vanwege de platen?, vanwege de "puinhoop?"
Laat het eens horen (zien)

Ik weet wel dat Lex het een leuk prog. vond en hij hoefde er niet veel
aan te doen. Ad stelde het prog. pas samen terwijl het liep;"ja, sorry
vergeten een lijstje te maken" en allerlei andere uitvluchten. Ik zei
dan altijd;"Ad, nou ken ik je weer, altijd smoezen".
Had 'ie op school ook altijd;"Oh, is het huiswerk voor vandaag?. Ik
dacht voor morgen".

Enfin, laat jullie mening maar eens zien. Lijkt me leuk.

Juul =
Vincent
2005-11-09 12:36:27 UTC
> [...]
> dan altijd;"Ad, nou ken ik je weer, altijd smoezen".
> Had 'ie op school ook altijd;"Oh, is het huiswerk voor vandaag?. Ik

Je schrijft zelf eigenlijk al het antwoord: improviseren. Dat maakt het
juist zo leuk.

Vincent

http://www.schriel.nl
Bart Van Peer
2005-11-09 15:01:07 UTC
Vincent schreef:

> Je schrijft zelf eigenlijk al het antwoord: improviseren. Dat maakt het
> juist zo leuk.
>
> Vincent
>
> --
> http://www.schriel.nl

Ik vond de ABTT leuk omwille van

1) D muziek,
2) de sfeer (puinhoop, chaos, los, ongedwongen, improviseren),
3) het publiek werd erbij betrokken,
4) ook de Lexjo zonder ABTT behoort tot mijn favorieten omwille van de
muziek,
5) het was priema om de week mee te beginnen en had iets van een
verlenging van het weekeinde,
6) het doet me altijd denken aan een muziekavondje bij mij of iemand
anders thuis met drank, versnaperingen, leuke mensen en een goeie
babbel.

Groet,

Bart
Emile Grivel
2005-11-09 15:26:02 UTC
On Wed, 09 Nov 2005 12:52:38 +0100, Juul Geleick <***@hetnet.nl>
wrote:

> [...]
>dacht voor morgen".
>
>Enfin, laat jullie mening maar eens zien. Lijkt me leuk.

Vooral de sfeer in combinatie met de muziekkeus. Veel
Veronicaprogramma's ontbrak het m.i. aan sfeer, juist omdat ze niet
live waren. De ABTT vormde, samen met de Lex Harding show, de Lexjo en
de Rob Out show, een heerlijk gunstige uitzondering. Die programma's
waren voor mij altijd vaste prik.

Met groet,
Emile Grivel
Oldies45
2005-11-09 15:41:56 UTC
Juul Geleick a écrit
> [...]
> dacht voor morgen".
>
> Enfin, laat jullie mening maar eens zien. Lijkt me leuk.

Ik durf het bijna niet te zeggen...maar ik vond het helemaal niks en
vind het nog steeds helemaal niks als ik het terug hoor...te rommelig,
teveel zinloos bla bla en de muziek was meestal ook niet mijn
smaak...vond dit totaal geen programma voor Lex Harding die in mijn
oren altijd serieus met programma en (één van de weinige in NL
zeezenderland)met muziek bezig was.

Harm

Oldies45
Juul Geleick
2005-11-09 18:35:17 UTC
In article <***@offshoreradio.org>,
"Oldies45" <***@offshoreradio.org> wrote:

> [...]
> smaak...vond dit totaal geen programma voor Lex Harding die in mijn
> oren altijd serieus met programma en (één van de weinige in NL

Mooi !!! Harm.
Nee hoor natuurlijk mag je dat vinden. Ik zou ook nooit zo'n programma
kunnen maken. en Lex eigenlijk ook niet. Maar hij vond het wel effe leuk
om zo uit de band te springen.
Maar er wordt hier in de nieuwsgroep wel eens (vaak) geklaagd over Ad,
maar ja, als je z'n top 10 kent weet je dat toch!

Ik heb het programma wel eens gedaan als Ad weer eens te laat was (29
november 1971) dan was het wel effe leuk....
Ik heb er het volgende over in m'n dBase neer gepend:

De ABTT in de Lexjo - Aflevering 76/77, maandag 29 november 1971, Lex
Harding noemt dit terecht de meest chaotische aflevering die er oooit
was. De band met aflevering 76 van de week ervoor werd wegens storm niet
uitgezonden, en deze week is Adje er niet. Juul zit daarom aan de
knoppen. (ìJe draait je eigen platen er maar dwars doorheen, Juul) en er
wordt een aflevering 77 gemaakt door steeds stukjes uit aflevering 76te
draaien en daar met snedig commentaar op te reageren. Lex Harding is
daardoor steeds in dialoog met zichzelf: "HÈ snor, waar blijft die
afkondiging nou?" Juul draait Bread (Baby Iím a want you) voor zichzelf
en na drie kwartier arriveert Ad met een vaag smoesje over een projector
die naar Amsterdam gebracht moest worden. De microfoon plopt en steeds
meer mensen, waaronder Will Luikinga, komen binnen. Popjournaal wordt
gelezen door Tom Collins en door een Engelsman (Simon Barrett), die
correspondent in London is. Zeer verwarrend dus allemaal. Aan de
luisteraars de opdracht om te bepalen wat van vorige week was en wat van
vandaag.
===========================
Maar ik vind het leuk om jullie reacties te lezen! Dank daar voor

Juul
Hans Marijs
2005-11-09 21:08:48 UTC
Oldies45 wrote:
> [...]
> smaak...vond dit totaal geen programma voor Lex Harding die in mijn oren
> altijd serieus met programma en (één van de weinige in NL

Ik vond de ABTT heel leuk ( en was en ben lid nr 121 van de fanclub :)
omdat:

- de muziekkeuze perfect was
- er een enorme band met de luisteraars was, die konden reageren en
bijna alles kwam ook nog in de uitzending
- de enorm goede sfeer, humor, effecten, tunes, jingles
- de onvoorspelbaarheid
- de presentator zelf (Lex) een enorm goede dj

Hans Marijs
Bert Alting
2005-11-09 16:16:00 UTC
"Juul Geleick" <***@hetnet.nl> schreef in bericht
> Beste mensen,
> ik ben nu eens benieuwd naar jullie mening over de ABTT.

Hallo Juul,
Ik hoop niet dat je me er anders op aankijkt, maar ik vond er helemaal niets
aan. Naar mijn idee veel te veel gepraat over niks en het was niet mijn
muziekkeuze. Veel liever luisterde ik naar Ook Goeiemorgen, Muziek terwijl u
werkt, Koffietijd, Stan Haag Vandaag, Will wil wel, Rob Out Show, Tom
Collins Show, Jukebox, Goud van Out, Vader Abraham Show, Herhaling Top 20,
Indola-kwartiertje, Men vraagt en wij draaien, Veronica Top 40 en de
Tipparade. Smaken blijven verschillen!
Groet,
Bert A.
Bart Van Peer
2005-11-09 17:59:45 UTC
Bert Alting schreef:

> [...]
> Collins Show, Jukebox, Goud van Out, Vader Abraham Show, Herhaling Top 20,
> Indola-kwartiertje, Men vraagt en wij draaien, Veronica Top 40 en de

Beste Bert,

In dit geval doe je Ad Bouman te kort vrees ik. Smaken verschillen
uiteraard.
Ook Goeie Morgen en Muziek Terwijl U Werkt waren vast en zeker leuke
programma's, maar naar mijn oordeel en muziekkeuze te licht.

Soms denk ik wel eens bij mezelf : hoe zouden programma's als Ook
Goeie Morgen, Muziek Terwijl U Werkt, Koffietijd of Stan Haag Vandaag
tijdens mijn dagtaak op me overkomen ?
Het luisteren naar radio op je werk of in je vrije tijd maakt een groot
verschil.
Ik moet toegeven dat radio tijdens mijn werk over het algemeen nogal
storend kan zijn.
Maar s'avonds na het nieuws van zes uur is het bij mij stevast
zeezendertijd; met de nadruk op VERONICA!!!

Groet,

Bart
Bert Alting
2005-11-09 18:40:40 UTC
"Bart Van Peer" schreef:
> Beste Bert,
> In dit geval doe je Ad Bouman te kort vrees ik.

Hoi Bart!
Goed dat je het noemt, het is zeker niet de bedoeling om Adje tekort te
doen. Ad was bij mijn weten een uitstekende technicus; alleen komen de
muziekkeuzes niet helemaal overeen, dat is alles!
Groet,
Bert A.
Gerard
2005-11-11 14:22:10 UTC
Hi Juul,

Ik vond het te gek, prachtig!! juist het geklest was erg leuk, ik heb nog
wel eens een tape gemaakt
met alleen dat geklets erop, heerlijk!!!!

Harm en de andere die er niks aanvonden waren geen Veronica fans vandaar,
dat zijn meer de Caroline fans,
nou die kon voor mij gestolen worden.

Laat op www.norderney.nl maar meer ABTT's horen.

Groetjes

Gerard

Oldies45
2005-11-11 15:16:56 UTC
Gerard a écrit
> [...]
> met alleen dat geklets erop, heerlijk!!!!
>
> Harm en de andere die er niks aanvonden waren geen Veronica fans vandaar, dat

Ja natuurlijk Gerard...jij weet het...ik ben inderdaad nooit fan
geweest van Veronica...en ook niet van Caroline...en ook niet van RNI
en ook niet van Mi Amigo...en ook niet van Monique...en ook niet van
enz...om eerlijk te zijn ben ik nog nooit ergens fan van
geweest...zelfs niet van zeezenders...

Harm

Oldies45
Vincent
2005-11-11 15:51:50 UTC
> [...]
> Amigo...en ook niet van Monique...en ook niet van enz...om eerlijk te zijn
> ben ik nog nooit ergens fan van geweest...zelfs niet van zeezenders...

Ach, en ik als Caroline fan vond de ABTT gewoon een heel leuk
programma, naar beide luister ik graag ...

Vincent

http://www.schriel.nl
leendert vingerling
2005-11-16 17:45:05 UTC
"Oldies45" <***@offshoreradio.org> wrote in message

> [...]
> van Mi Amigo...en ook niet van Monique...en ook niet van enz...om eerlijk
> te zijn ben ik nog nooit ergens fan van geweest...zelfs niet van

Harm,

Kun je mij iets uitleggen? Als je geen enkele affiniteit met de zeezenders
hebt, waarom poets je dan wel al die banden?

Groet
Leendert
Oldies45
2005-11-16 18:51:31 UTC
leendert vingerling a écrit
> [...]
>
> Kun je mij iets uitleggen? Als je geen enkele affiniteit met de zeezenders
> hebt, waarom poets je dan wel al die banden?

Ik vind zeezenders wel leuk...maar ben geen fan zoals vele dat wel
zijn...ik ga niet zo ver dat ik alles wil hebben, alles wil lezen of
dat ik koude rillingen krijg van een bepaald station of als er weer
eens een herdenking of RSL is. Ik was vroeger zoals velen gewoon een
luisteraar van o.a. zeezenders met een breder belangstelling voor
medium "radio" en ik vond/vind landpiraten en vrije radio in Belgie en
lokale radio ook erg leuk om mee bezig te zijn.
En met die zeezender bandjes ben ik gewoon langzaam ingerold...dat
weten de bezoekers vanaf het eerste uur van deze nieuwsgroep nog wel
hoe het begon. Leukste aan deze hobby vind ik gewoon het
bewerken/verwerken, archiveren en de contacten met mensen en het bezig
zijn, de stress...en belangrijkste is de vriendschap die is ontstaan
met die eigenwijze Amsterdammer en al die mensen die we blij kunnen
maken met de diensten van onze club die opgericht is destijds als
verlengstuk van deze nieuwsgroep...en als ik nu door blijf typen gaat
Hans K straks nog vragen of ik soms een boek wil maken over "Geen fan
maar wel 100% bezig met zeezenders/De roerige jaren van Oldies45".

Harm

Oldies45
Juul Geleick
2005-11-16 19:58:54 UTC
> [...]

> Hans K straks nog vragen of ik soms een boek wil maken over "Geen fan
> maar wel 100% bezig met zeezenders/De roerige jaren van Oldies45".

Nou Harm,
ik zag eerder vandaag dat lijstje van Hans waar hij zoal druk mee is,
dat ik me wel eens afvraag;"wordt er nog gewerkt daar op de
universiteit?".
Want ik miste in z'n lijstje het woord:"werk"
Maar het is voor een goed doel zullen we maar zeggen.

Juul
Q***@hotmail.com
2018-02-28 19:40:13 UTC
...zie daarnaast nu ook https://www.internetradiocafe.nl/topic/48650-jane-birkin-black-white/ Nico.
Q***@hotmail.nl
2018-08-10 16:44:03 UTC
...(her)beluister nu ook https://www.radiotrefpunt.nl/forums/topic/50166-abtt-1979/ Nico.
Q***@hotmail.com
2018-09-01 18:39:57 UTC
...(her)beluister nu ook https://www.radiotrefpunt.nl/forums/topic/50435-radio-veronica-12-08-1974-1900-2020-abtt/ en (her)beluister nu ook https://www.radiotrefpunt.nl/forums/topic/50406-abtt-23-4-73/ Nico.
anne
2005-11-11 15:54:37 UTC
"Gerard" <***@hetnet.com> schreef in bericht
> [...]
> met alleen dat geklets erop, heerlijk!!!!
>
> Harm en de andere die er niks aanvonden waren geen Veronica fans vandaar,

<knip> ho ho, niet generaliseren op een eigen beleving svp.
Ik mag mij toch wel degelijk onder één van de Veronicafans plaatsen, maar
dat wil niet zeggen dat alles even goed of beter was dan ben je meer slaafs.
Caroline was ook niet altijd even goed, maar het is een zeezender generatie.

Rob Veld
2005-11-11 20:18:53 UTC
anne schreef:

> [...]
> Caroline was ook niet altijd even goed, maar het is een zeezender generatie.

Gestolen worden? Generaliseren op een eigen beleving?? Een kleine
kwinkslag, voordat deze zinsnede verkeerd wordt uitgelegd: een ietwat
verderop staat iets over de raid op Caroline.............!!!

Rob V.
anne
2005-11-11 21:17:00 UTC
"Rob Veld" <***@yahoo.co.uk> schreef in bericht

anne schreef:

> [...]

kwinkslag, voordat deze zinsnede verkeerd wordt uitgelegd: een ietwat
verderop staat iets over de raid op Caroline.............!!!

Het stukje na de <knip> is van mij er boven wat begint met "Harm" is van
"Gerard".

vr.gr.anne
Rob Veld
2005-11-12 20:06:42 UTC
anne schreef:

> [...]
>
> Rob V.
>
> Het stukje na de <knip> is van mij er boven wat begint met "Harm" is van

Sorry Anne, ietwat teveel schaar gebruikt!

Rob V.
anne
2005-11-13 23:00:48 UTC

anne schreef:

> [...]
> "Gerard".
>
> vr.gr.anne

Sorry Anne, ietwat teveel schaar gebruikt!

Is al goed hoor, ik bedoelde het met humor.

vr.gr.anne
radiowoman
2005-11-09 16:55:51 UTC
Ik vond de muziek fantastisch (vind ik nog steeds trouwens), het contact
met de luisteraars leuk, maar ik ergerde me soms aan het oeverloze gezwets.

Irene

Peter de Wit
2005-11-09 17:36:12 UTC
Veel gezwets??? Misschien was Veronica met de ABTT wel haar tijd ver
vooruit. Luister maar eens naar de radio van nu....

PdW
radiowoman
2005-11-09 18:03:22 UTC
Dat is ook mijn bezwaar tegen de radio van nu.

Irene

anne
2005-11-11 10:37:13 UTC
"Peter de Wit" <***@zeezenderfans.ditweg.net> schreef in bericht
> Veel gezwets??? Misschien was Veronica met de ABTT wel haar tijd ver
> vooruit. Luister maar eens naar de radio van nu....
>
> PdW
Lijkt soms wel eens op "help er zit een olifant in de tram".
rommelig programma, past goed bij Adje.

vr.gr.anne
Rob Kievit
2005-11-09 17:48:31 UTC
Ja!

Ik vond de ABTT leuk. Eén van mijn favoriete Veronica-programma's
indertijd in de laatste jaren. Wat beviel mij?
- de leerzame muziekkeuze (waaronder complete symfonische elpees maar
ook radioplaatjes)
- de hilarische rommeligheid
- de interactie tussen de hoorbare Lex Harding en de onhoorbare Ad
Bouman
- de electronische geluidjes en muziekjes
- de gesproken brieven (Karrel Brâhn, Geert de Bruin, enz),
ansichtkaarten, oliebollen en flessen Beerenburg van de luisteraars
- de Publieke Tribune (met Zwanet en Pieter-Jan en wie al niet meer)
- het langzaam luider worden van het AM-gepiep na zonsondergang (maar
die romantiek was er natuurlijk iedere dag)
- en de spanning of de nr. 1 nog gehaald zou worden als om kwart voor
acht pas nr. 7 aan de beurt was.

Eén van de weinige Veronica-programma's die een leemte achterlieten
die niemand heeft proberen te vullen. Voorzover ik weet.
Rob Mesander
2005-11-09 18:21:08 UTC
Ik vond de tijd toen Joost het nog presenteerde ook erg goed, soms zelfs
beter. Dus tot november 1968. Met o.a. the joke of the day met die lachende
mannetjes. Ook veel obscure platen en minder oeverloos gezwets. Dat laatste
werd mij in 1973 en 1974 te gek, 1972 en daarvoor met Lex was nog erg goed.
Rob
leendert vingerling
2005-11-09 21:09:34 UTC
"Rob Mesander" <***@planet.nl> wrote in message
> [...]
> Dat laatste werd mij in 1973 en 1974 te gek, 1972 en daarvoor met Lex was

Rob ik ga helemaal met je mee. Het gemompel van Adje werd me teveel... ik
luisterde toen naar de' Engelsen 'op de MEBO....

Leendert
Douwe Dijkstra
2005-11-09 21:15:46 UTC
"leendert vingerling" <leendert.vingerling @club-internet.fr> schreef

> Rob ik ga helemaal met je mee. Het gemompel van Adje werd me teveel... ik
> luisterde toen naar de' Engelsen 'op de MEBO....
>
> Leendert

Knap, want de ABTT was van 19-20h en daarna begonnen de Engelsen pas op de
Mebo 2.;-)
Juul Geleick
2005-11-09 21:24:04 UTC
In article <43726703$0$2343$***@text.nova.planet.nl>,
"Douwe Dijkstra" <***@NOSPAMhotpop.com> wrote:

> "leendert vingerling" <leendert.vingerling @club-internet.fr> schreef

> Knap, want de ABTT was van 19-20h en daarna begonnen de Engelsen pas op de
> Mebo 2.;-)

Oh,....Douwe wat ben je weer "SCHERP bij de les" !!!!
Mooi

Juul
leendert vingerling
2005-11-09 22:02:34 UTC
"Juul Geleick" <***@hetnet.nl> wrote in message

> Oh,....Douwe wat ben je weer "SCHERP bij de les" !!!!
> Mooi

Juul, had jij iets anders verwacht van onze ' Asperger schatkistbewaarder' ?
Douwe heeft natuurlijk gelijk, maar in mijn beleving luisterde ik toen al
naar de RNI boys. Zo zie je maar weer dat de herinnering niet altijd klopt
met de werkelijkheid. De 'Douwes' van deze wereld houden je inderdaad bij de
les!!

Leendert
Hans
2005-11-09 22:30:27 UTC
leendert vingerling schreef:

> [...]
> met de werkelijkheid. De 'Douwes' van deze wereld houden je inderdaad bij de

Niet helemaal waar, ik dacht tot begin 1973 de Engelse service om 1900 uur
begon. Nadat de Engelse programma's van de zender waren gegooid door John de Mol
sir. (toen al gedoe...met die de Mols) kwamen ze terug vanaf 2000 uur.

Groetjes Hans
http://www.offshoreradio.us
http://thevandijks.web-log.nl/
Ron
2005-11-10 14:00:11 UTC
Juul Geleick schreef:

> Oh,....Douwe wat ben je weer "SCHERP bij de les" !!!!
> Mooi
>

> Juul

Ha Juul!

De ABTT was lekker los uit de pols, warrig, vaag, leuk etc.
Opvallende muziekkeus en vooral "personality-radio" !
Daar bedoel ik mee dat het heel menselijk in elkaar zat en gewoon een
verademing was om naar te luisteren.
Ik was ook een van die vele die het in een schriftje allemaal
opschreef.
Heb ik nog steeds!
De manier waarop Lex met Adje omging was ook legendarisch.
Anders gezegd: Voor mij was het feest!

Groeten,

Ron.
Martin J.A.
2005-11-09 18:45:20 UTC
Was leuk te horen in het verleden - lekker rommelig en vooral een leuke
muziekkeuze en ook leuk jou te horen in een programma van de ABTT van 1976
kan ik me herinneren.

Groetje,

Martin
http://groups.yahoo.com/group/Goldenradionl/
http://www.goldenradio.web-log.nl/
http://www.offshoreradio.de

"Rob Kievit" <***@hotmail.com> schreef in bericht

Wim de Lang
2005-11-09 19:52:57 UTC
Juul , ik vond de ABTT heerlijk om naar te luisteren .
Adje heeft een geweldige platen keus en ik ben nog altijd na jaren op zoek
naar typische ABTT plaatjes .
De presentatie van Lex was onovertroffen , als andere het over namen was het
niet half zo leuk .
Het was ook de tijd van Sjef van Oekel en er heerste dus een hoog REEDS en
ALS HET WARE gehalte .
Het was ook net of ik er zelf bij was en voelde me heel betrokken .

Het gekke is dat ik nog altijd de drang heb zo veel mogelijk ABTT s op band
te verzamelen en gek genoeg
draai ok ze regel matig zo als nu weer de ABTT top 101.
Ik zit meteen weer helemaal in het sfeertje .
Sommige platen geven me een geweldig tijdsbeeld .
De plaat Look back America the beautiful zal ik mijn
hele leven blijven associeren met jou Juul ,dat gaat gewoon van zelf .
Ja nog steeds krijg ik het heel erg naar mijn zin als ik een oude ABTT
beluister .

Wim de Lang

Hans Brouwers
2005-11-09 20:14:32 UTC
Er viel mij één ding op in het verslag van Juul over de uitzending van 29
november 1971. Daarin staat dat het popjournaal werd gelezen door Tom en...
Simon Barrett. Wie weet of dat dezelfde is als degene die later op Caroline
verscheen ?

Juul Geleick
2005-11-09 20:52:36 UTC
In article <***@casema.nl>,
"Hans Brouwers" <***@nospamxs4all.nl> wrote:

> [...]
> Simon Barrett. Wie weet of dat dezelfde is als degene die later op Caroline

Ik zou het niet weten. Ik ben benieuwd.

Juul
leendert vingerling
2005-11-09 21:07:51 UTC
"Hans Brouwers" <***@nospamxs4all.nl> wrote in message
> [...]
> en...
> Simon Barrett. Wie weet of dat dezelfde is als degene die later op

Nee Hans. De 'cricketfan' Simon Barrett( =Burnett is zijn echte naam) was
toen 17 jaar en zat nog op school in Bromley .Simon woont nu overigens op
het eiland Mallorca.

groet
Leendert
Rob Veld
2005-11-09 20:57:04 UTC
Juul Geleick schreef:

> [...]
> dacht voor morgen".
>
> Enfin, laat jullie mening maar eens zien. Lijkt me leuk.

Tja, Ad de grote improvisator en rommelaar, en Lex die goed voorbereid
zijn programma's deed. Feitelijk tegenpolen dus.
Ze hadden echter wel 1 ding gemeen, een neus voor muziek.
Van Ad heb ik geleerd om ook de B-zijdes te beluisteren. Het doet me
ook meteen denken aan een plaat die ik kocht, namelijk "Evrytime I
think of you" van the Babys. Toen ik de plaat kocht wist ik wat er op
de achterkant stond ("Headfirst") en vroeg me af of Ad dat ook ondekt
had en inderdaad haalde het de ABTT.
Lex was een hitparade snuffelaar en elke hitparade die hij in zijn
handjes kreeg werd dan ook uitvoerig bestudeerd.
Maar by the way de ABTT was niet mijn favoriet. Goud van Out, De top 40
en de tipparade
wilde ik destijds voor geen (g)oud missen. Zo ook de "bilboard american
top 100".
Alhoewel ............ zoals Casey Casem die presenteerde op AFN
............... !!!!

Wat mij opvalt Juul is dat je tot slot een kant belicht van Ad hetgeen
precies de reden is waarom sommige mensen Ad niet mogen. Alles tot het
laatst laten liggen en uiteraard allerlei uitvluchten bedenken waarom
dan uiteindelijk dingen niet gedaan zijn.
Vruchteloos overigens om hier verder op door te gaan want dat schijnt
nou eenmaal bij hem te horen en er nooit meer uit te gaan.
Ad moet gewoon doen waar hij goed in is en dat is o.a. de ABTT.

Rob V.
Juul Geleick
2005-11-09 21:16:32 UTC
In article <***@f14g2000cwb.googlegroups.com>,
"Rob Veld" <***@yahoo.co.uk> wrote:

> [...]
> nou eenmaal bij hem te horen en er nooit meer uit te gaan.
> Ad moet gewoon doen waar hij goed in is en dat is o.a. de ABTT.

Hoi Rob,
grappig Rob om te zien dat je iets opgevallen is in m'n posting.
Dat duid er op dat je goed leest! En dat gebeurd hier vaak niet.

Ja, zo zijn de zaken nu eenmaal. ik heb m'n hele "werkzame leven"
geleerd te werken met mensen zoals Ad. Ik noem dat altijd artiesten.
Maar ze zijn vaak een enorme verijkking (is dat het goede woord?).
En ik heb er vanaf 1963 mee leren leven. Met zo af en toe wat
"bijsturen" gaat het prima.
Ad is in mijn optiek een "gouwe gozer".

Want als ik in deze nws groep zo is rondkijk zitten er heel veel van dat
soort mensen;"een beetje merkwaardig en soms prettig gestoord maar toch
erg handig.
En daar wil ik het daar maar bij laten.
Nogmaals dank voor jullie reacties op de ABTT, ik vond het leuk!!!

Juul
Evert Stolman
2005-11-09 22:40:41 UTC
Juul Geleick wrote:

> [...]
> maar toch erg handig.
> En daar wil ik het daar maar bij laten.
> Nogmaals dank voor jullie reacties op de ABTT, ik vond het leuk!!!

Juul,

Aan al het voorgaande heb ik weinig meer toe te voegen, het meeste is wel
gezegd. Voor mij was de ABTT een soort slagroom op de cake, een lekker
toetje. Net als de Kolder Op Zolder show. Vond ik ook ge-wel-dig! (Al denk
jij daar anders over...)

Groet,

Evert