ARROW CLASSIC ROCK
2018-09-04 17:50:15 UTC
...(her)beluister nu ook https://www.radiotrefpunt.nl/forums/topic/50466-arrow-classic-rock-02-10-2001-2100-2200-kees-baars/ Nico.
Rink
2018-09-05 12:56:40 UTC
Op 4-9-2018 om 19:50 schreef ***@hotmail.com:
> ...(her)beluister nu ook
> https://www.radiotrefpunt.nl/forums/topic/50466-arrow-classic-rock-02-10-2001-2100-2200-kees-baars/
> Nico.

Zeezender ???
Piet van der Vooren (media)
2018-09-05 13:20:29 UTC
Op 5-9-2018 om 14:56 schreef Rink:
> Op 4-9-2018 om 19:50 schreef ***@hotmail.com:
>> ...(her)beluister nu ook
>> https://www.radiotrefpunt.nl/forums/topic/50466-arrow-classic-rock-02-10-2001-2100-2200-kees-baars/
>>
>> Nico.
>>

> Zeezender ???

Laten we er maar weer mee ophouden, Rink. Nico heeft nou eenmaal een
gigantisch bord voor z'n kop, en geeft zijn eigen draai aan de invulling
van deze nieuwsgroep en reageert gewoon niet als een posting hem niet
welgevallig is. Nietwaar, Nico?
Q***@hotmail.com
2018-09-05 14:02:09 UTC
Hallo Rink en Piet. Ik heb dit bericht inmiddels al overgeheveld naar de nl.radio nieuwsgroep. Ik hoop daarom dat jullie nu jullie berichten hier willen verwijderen. Nico.
Piet van der Vooren (media)
2018-09-05 14:10:49 UTC
Op 5-9-2018 om 16:02 schreef ***@hotmail.com:
> Hallo Rink en Piet. Ik heb dit bericht inmiddels al overgeheveld naar de nl.radio nieuwsgroep. Ik hoop daarom dat jullie nu jullie berichten hier willen verwijderen. Nico.

En onze andere bezwaren tegen de wijze waarop jij invulling meent te
moeten geven aan de nieuwsgroepen (dumpen van linken etc.)? Hoe ga je
daarmee om?
Piet van der Vooren (media)
2018-09-05 19:36:48 UTC
Op 5-9-2018 om 16:02 schreef ***@hotmail.com:
> Hallo Rink en Piet. Ik heb dit bericht inmiddels al overgeheveld naar de nl.radio nieuwsgroep. Ik hoop daarom dat jullie nu jullie berichten hier willen verwijderen. Nico.

Zoals ik al eerder schreef: Nico heeft nou eenmaal een gigantisch bord
voor z'n kop, geeft zijn eigen draai aan de invulling van deze
nieuwsgroep en reageert gewoon niet als een posting hem niet welgevallig
is. Dat blijkt nu ook weer. Nietwaar, Nico?
Rob
2018-09-05 14:10:19 UTC
Piet van der Vooren (media) <***@planet.nospam.nl> wrote:

> [...]
> gigantisch bord voor z'n kop, en geeft zijn eigen draai aan de invulling
> van deze nieuwsgroep en reageert gewoon niet als een posting hem niet

Ik denk dat hij ons allemaal in zijn killfile heeft staan, net zoals
de meesten van ons hem in de killfile hebben.
Piet van der Vooren (media)
2018-09-05 19:35:39 UTC

Bart Dinnissen
2018-09-06 17:43:22 UTC
On Wed, 5 Sep 2018 21:35:39 +0200, in nl.media.radio.zeezenders "Piet van der Vooren (media)"
<***@planet.nospam.nl> wrote:

> [...]
>nieuwsgroep en reageert gewoon niet als een posting hem niet welgevallig
>is. Dat blijkt nu ook weer. Nietwaar, Nico?

Jamaar, de hint van Rob is er ook. De meesten van ons zullen hem wel in een filter hebben staan. Ik
ook.

Jouw "Zoals ik al eerder schreef" zal, als je hem vaak genoeg herhaalt, tot hetzelfde lot leiden.
Want het voegt niets toe en heeft geen effect. Daarmee is het ruis geworden. En ruis wordt
gefilterd.

Bart Dinnissen
Rink
2018-09-07 11:34:19 UTC
Op 6-9-2018 om 19:43 schreef Bart Dinnissen:

> [...]
> zal, als je hem vaak genoeg herhaalt, tot hetzelfde lot leiden. Want
> het voegt niets toe en heeft geen effect. Daarmee is het ruis

Best wel jammer dat er zo weinig mensen in deze nieuwsgroep posten.

Rink