Hits uit Zee
Douwe
2009-08-07 22:05:22 UTC
Op 5 juli zette ik op mijn website het eerste deel van 25 jaar Veronica
zoals dat in het voorjaar van 1984 werd uitgezonden op Hilversum 3 getiteld
"Het ruime sop". Het is honderden keren gedownload.

Vandaag een herinnering aan 1224 en deel 2 van deze serie "Hits uit zee".
Veel luisterplezier!

Douwe
www.albatrosstudio.nl
nico
2009-08-08 12:51:02 UTC
On 8 aug, 00:05, "Douwe" <***@knorretje.nl> wrote:
> [...]
> "Het ruime sop". Het is honderden keren gedownload.
>
> Vandaag een herinnering aan 1224 en deel 2 van deze serie "Hits uit zee".

Hallo Douwe. Héél hartelijk bedankt hiervoor! Kan ik héél mooi nu
híérnaar luisteren omdat de webstreams van Radio Veronica-192 nu er
uit liggen (zie een andere thread hierover). Hartelijke opname-groeten
van Nico uit Gouda.
nico
2009-08-08 15:55:22 UTC

Alle webstreams van http://www.norderney.nl/ doen het weer vanaf even