postbussen en pirate radio news of ode aan Leen
hans knot
2010-03-16 22:37:00 UTC
wel terug van een zakelijke reis vond ik de vraag inzake prn ofwel
pirate radio news

1968 was de oprichting door Willem Herrebrugh (later tweede kamerlid)
en Dick van Schenk Brill (universiteit in Brabant) Jacob Kokje en Hans
Knot voegden zich er bij en Delft was in het begfin adres. 1971 werd
ik hoofdredacteur en werd postbus 102 het adres,

Na stoppen ging ik verder met Freewave en hetzelfde adres. Deelde deze
de laatste jaren met twee stichtingen. E mail en dergelijke leverde
minder brieven en pakjes en dus kostenaspect weegde te zwaar waardoor
ik na 42 jaar besloot PO Box 102 op te heffen en nu mijn huisadres te
gebruiken voor vragen en meer.

scherp gezien douwe dat je meer zag dan de oude jonge Leendert
groet
Hans
leendert vingerling
2010-03-17 06:43:51 UTC
Post by hans knot
[...]
Bedankt voor je toelichting Hans. Je hebt waarschijnlijk de berichten
iets te snel gelezen, want het ging mij niet om de foto met het adres
in Groningen, maar om het postbusnummer dat Jan van Heeren in zijn
voorwoord noemt. Ook Douwe reageerde te snel en verweet dat aan de
hektiek van de Rock Art Veronica dag.

Dus de' oude jonge Douwe en Hans' zagen het helaas minder scherp...

Salut
Leendert
Jan van Heeren
2010-03-17 18:41:51 UTC
Post by leendert vingerling
het ging mij niet om de foto met het adres
in Groningen, maar om het postbusnummer dat Jan van Heeren in zijn
voorwoord noemt.
Tóch nog even over de foto, ook al ging het daar niet om: de foto in
Freewave was een bewerkte, met het nieuwe adres van Hans erop. De
originele foto is oa op de site van Paul de Haan te zien:
Sorry voor de geschiedvervalsing, maar het was met een knipoog. En het
feit dat er geen post meer gestuurd moet worden naar de postbus van
Hans is nu ook in de nieuwsgroep nog even extra gepromoot.

Groeten,
Jan
Q***@hotmail.com
2018-06-15 14:13:54 UTC
...lees en zie daarnaast nu ook https://radiovisie.eu/nostalgische-column-hans-knot-17/ Nico.
Q***@hotmail.com
2018-06-16 17:07:39 UTC
...lees en zie daarnaast nu ook https://www.radiotrefpunt.nl/entry/3741-hans-knot-herinneringen-aan-mei-1971-3/ Nico.
Juul
2010-03-17 08:23:52 UTC
Post by hans knot
[...]
Ja een merkwaardige man die Willem Herrebrugh, werkte overal maar een
paar jaartjes en is als tweede kamerlid de kamer "uitgewerkt" door z'n
partij, vanwege o.a. z'n stemgedrag. Zit nu geloof ik in Harlingen bij
het havenbedrijf.
Wie weet kan ie wel iets gaan doen bij Waddenzee?

Juul