Radio Syd Story
Oldies45
2006-09-07 17:04:52 UTC
Ik heb op zolder een doos cdr's gevonden die ik al lang weer was
vergeten. Daar zitten o.a. cdr's in die ik heb gekregen van Dyo
Lankester (waar is die goede man gebleven ???). Het zijn vooral cdr's
met Amerikaanse jingles maar ook wat offshore spul.
Volgens cd hoesje is het volgende "The story of Radio Syd"...nou dat
zal best...versta er geen bal van...
Voor de liefhebbers.
http://rapidshare.de/files/32284388/SYD-68min-TheStoryOfSyd.mp3

zijn er nog liefhebbers voor USA jingles ?

Harm
Oldies45
Mart
leuk harm
XYZ
server niet beschikbaar wegens onderhoud
Q***@hotmail.com
2017-09-23 16:59:32 UTC
...zie nu ook https://www.internetradiocafe.nl/topic/47054-soft-brown-shoes/ Nico.
Q***@hotmail.nl