top-40
2018-06-15 15:06:43 UTC
...zojuist is bekend gemaakt dat Ivo van Breukelen m.i.v. vrijdag 29 juni 2018 de presentatie van de top 40 overneemt van Jeroen Nieuwenhuize. Als inwijdingsritueel moest Ivo met een bat(?) 40x steeds sneller op zijn billen slaan (was te horen op Radio 538 op vrijdag 15 juni 2018 rond 16:55). De begeleidende muziek was eerst de top 40 versie van de Bolero van Ravel, vervolgens een ander nummer met een snellere beat en vervolgens weer een ander nummer met nog weer een snellere beat. Zodra de opname hiervan beschikbaar is, plaats ik deze hieronder. Nico.
Q***@hotmail.com
2018-06-15 18:12:02 UTC
...die website werkt nu allang! Nico.
Rink
2018-06-16 14:01:58 UTC
Vertel: waar is de link met een zeezender ?
Q***@hotmail.com
2018-06-16 15:05:34 UTC
...die is er niet meer en daarom heb ik bovenstaande posting hier verwijderd. Nico.
Rink
2018-06-16 15:19:58 UTC
Post by Q***@hotmail.com
...die is er niet meer en daarom heb ik bovenstaande posting hier verwijderd. Nico.
Verwijderen lukt niet.
De ene nieuwsserver accepteert dit en de andere niet.
Q***@hotmail.com
2018-06-25 14:17:14 UTC
...lees en (her)beluister nu ook https://www.radiotrefpunt.nl/forums/topic/49825-radio-538-top-40-22-06-2018-laatste-met-jeroen/ Nico.
Q***@hotmail.com
2018-06-25 14:26:10 UTC
...de top 40 blijkt iedere week (her)beluister te zijn via
https://aod.538.nl/2018-06-22_14-00-18-00/2018-06-22_14-00-18-00.mp3 (deze week)
https://aod.538.nl/2018-06-29_14-00-18-00/2018-06-29_14-00-18-00.mp3 (volgende week) Dus alleen de datum steeds veranderen! Nico.
Q***@hotmail.com
2018-06-26 15:15:29 UTC
...als men de datum verandert zijn zelfs opnamen van vorig(!) jaar 15 september nu nog (her)beluisterbaar! Nico.