192 TV.
Add Reply
nico
2010-04-24 19:29:06 UTC
Hallo iedereen. Er bestaat nu ook 192 TV! Zie
http://www.mediapages.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=990:nieuw-192-tv&catid=1:actueel&Itemid=81
Kijk-ze en luister-ze! Nico.
Humpie
2010-04-25 17:31:45 UTC
Op Sat, 24 Apr 2010 22:29:06 +0300 schreef nico
Post by nico
Hallo iedereen. Er bestaat nu ook 192 TV! Zie
http://www.mediapages.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=990:nieuw-192-tv&catid=1:actueel&Itemid=81
Kijk-ze en luister-ze! Nico.
Bedankt Nico,

Ik ga morgen en de dagen daarna absoluut kijken. Ben benieuwd.

Alfons
Humpie
2010-04-26 09:22:13 UTC
Post by nico
[...]
Volgens de programmering van Nostalgienet (een PDF document van hen zelf)
zou het om 12.00 uur ook komen.

Ik zie er tot nu toe (tegen half een) in elk geval nog niets van.

Laat dus maar.

Alfons
keesradio
2010-04-26 13:23:00 UTC
Post by nico
[...]
Ik lees het volgende op de site van Nostalgienet:

192 TV
dagelijks om 20.00 uur

Vanaf woensdag 21 april is er dagelijks op NostalgieNet een half uur
muziek uit het archief van 192TV te zien. Met hits uit de jaren 50 t/m
80 van internationale sterren als The Commodores, Elton John, Madonna
en Barry White, maar ook sterren van Nederlandse bodem, zoals de Dolly
Dots, Demis Roussos en Rob de Nijs. 192TV is een initiatief van BR
Music en is gemaakt volgens het format waar vroeger Radio Veronica
groot mee is geworden, mede door de samenwerking met de Stichting
Norderney van oud–Veronica technicus Ad Bouman; Alle oude hits komen
weer tot leven, inclusief de originele jingles uit deze periode. Het
programma 192TV komt iedere dag meerdere keren langs op NostalgieNet.

Kees.
WeetJijVeel
2010-04-26 15:31:59 UTC
Post by nico
[...]
Kees.- Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven -
- Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven -
De zwaarste concurrentie op de TV avond is.............. s avonds om
20.00 urr met Journaal en GTST.
Weet iemand wannner het later 's avonds en ' snachts herhaald wordt?
Overigens, hou lang duurt het programma. 1 uur??
Humpie
2010-04-29 15:16:05 UTC
Post by nico
Hallo iedereen. Er bestaat nu ook 192 TV! Zie
=
http://www.mediapages.nl/index.php?option=3Dcom_content&view=3Darti=
cle&id...
Post by WeetJijVeel
Dots, Demis Roussos en Rob de Nijs. 192TV is een initiatief van BR
Music en is gemaakt volgens het format waar vroeger Radio Veronica
groot mee is geworden, mede door de samenwerking met de Stichting
Norderney van oud=E2=80=93Veronica technicus Ad Bouman; Alle oude hit=
s komen
Post by WeetJijVeel
[...]
Het zou volgens de gegevens 30 minuten duren. Afgelopen dinsdag heb ik h=
et =

om 20.00 uur opgenoemn, maar heb ook alleen maar andere dingen gezien. =

Volgens mij is dat 192.TV via Nostalgienet een mislukking geworden.

Groet, Alfons
WeetJijVeel
2010-04-30 12:08:33 UTC
Post by nico
[...]
Groet, Alfons- Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven -
- Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven -
Via het Norderney forum begreep ik dat er technische problemen waren
bij het doorgeven van 192TV door NostalgieNet, en dat de uitzendingen
vorlopig waren gestaakt.
Toch jammer dat dit niet even via gewone web-sites wordt
gecommuniceerd.
Ben Meijering
2010-05-02 09:22:17 UTC
Post by Humpie
Op Mon, 26 Apr 2010 17:31:59 +0200 schreef WeetJijVeel
<KNIP>
Post by Humpie
[...]
Ik heb een keer naar een uitzending gekeken en het viel me op dat men nogal
wat problemen had met de "interlacing", daardoor lijkt het beeld bij
bijvoorbeeld een snelle beweging erg onscherp. Ik heb toen Ad gemaild en hij
liet me weten dat het opgelost zou zijn. Jammer dat het nog niet is
opgelost, de eerste klap is een daalder waard, echter dat loopt nu helaas
wat anders.

Ben
WeetJijVeel
2010-05-02 14:14:31 UTC
Post by Humpie
[...]
(Die interlacing problemen krijg je er niet uit als het gaat om oud
Brits 405 lijnen materiaal, ik zie hetzelfde effect wel in
muziekdocu's op de BBC)

Erg jammer inderdaad.
Eerlijk gezegd geloof ik er wel in, maar niet zo hap snap als nu en
zoals gezegd op een "eigen" zender.
(Dus omdraaien, eigen zender en daar ter aanvulling van pecunia
anderen op toelaten)
(Je hoeft tegenwoordig niet meer de kabelboer te betalen, wel de
rechten, geen idee wat dat kost)
Q***@hotmail.com
2018-04-30 14:58:15 UTC
...lees nu ook https://mediamagazine.nl/192tv-is-zender-van-de-maand-bij-kpn-in-mei/ Nico.
Humpie
2010-04-26 19:05:54 UTC
Post by nico
[...]
Ja, dat las ik ook. Maar in het PDF document wat ik elke week van hen
krijg, staat bij dit programma als tijd(en) bij 26 april:

08.00 - 12.00 - 16.00 - 20.00 - 00.00 en 04.00 uur.

Ik zal het morgen een keer opnemen bij UPC, want zoals gemeld, kijk ik
om die tijd ook naar het Journaal.

Groeten, Alfons
WeetJijVeel
2010-04-27 15:47:48 UTC
Post by Humpie
Post by nico
[...]
Groeten, Alfons- Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven -
- Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven -
Ik zal 00 uur eens proberen vannacht.
WeetJijVeel
2010-04-28 18:55:11 UTC
Post by Humpie
Post by nico
[...]
Ik zal 00 uur eens proberen vannacht.- Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven -
- Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven -
Wat een zootje
Stond in de EPG aangekondigd om 23.50
Maar dikke lul 3 bier
gewoon een ander programma zonder verdere aankondiging.
In de EPG bleef "192TV" staan
Wie zit er te prutsen? 192 TV, Nostalgie TV of allebei?