Paul Harris
Add Reply
Bart Van Peer
2004-09-12 21:55:59 UTC
Beste Zeezenddervrienden,

Kan iemand me zeggen waar ik de boeken van Paul Harris kan vinden die
hij schreef over Offshoreradio ?

Er was er 1tje met de titel "Pirates Rule the Waves" of zoiets, nog
een ander en in 1984 publiceerde hij nog iets.

Alle gieie tips zijn welkom.

Alvast hartelijk dank en gemeende groeten,

Bart
hwh
2004-09-13 14:45:46 UTC
Post by Bart Van Peer
[...]
In mijn exemplaar van "When pirates ruled the waves" staat dat de eerste
druk is uitgegeven door Impulse publications ltd. in 1968. Er staan geen
ISBN nummers en zo in, mijn exemplaar is van de vierde druk uit 1970.

gr, hwh
Douwe Dijkstra
2004-09-13 21:27:58 UTC
Post by Bart Van Peer
[...]
Bart,

Mijn exemplaar van When pirates ruled the waves is de vierde druk van
Augustus 1970.

Daarnaast heb ik To be a pirate king uit 1971

en de derde is Broadcasting from the high seas uit 1977

Eerste twee Impulse Books, derde Paul Harris Publishing.

Douwe
192259
2004-09-14 07:36:03 UTC
Post by Douwe Dijkstra
Post by Bart Van Peer
[...]
mijn exemplaar moet zijn de eerste van spring 1968
Ik heb een andere anvraag : I found the first newsletter van de FRC London
saying that the Paul Harris Club was selling an other book "the veronica
Story" (from FRC Holland). What about this book ?
Eric C.
Douwe Dijkstra
2004-09-14 08:59:20 UTC
Post by 192259
[...]
Zou zo maar kunnen. Mijn boek ligt thuis, daar staat in welke druk wanneer
verscheen.

Veronica boek is m.i. nooit verschenen.

Wel een boek over Radio Nord bij de zelfde uitgever.

Douwe
Ruud Poeze
2004-09-13 22:37:03 UTC
Post by Bart Van Peer
[...]
Er is ook een documentaire van Paul Harris op LP verschenen. Heeft ie
zelf ingesproken, geeft een heel goed indruk!
ruud
Douwe Dijkstra
2004-09-13 22:57:54 UTC
Post by Ruud Poeze
Er is ook een documentaire van Paul Harris op LP verschenen. Heeft ie
zelf ingesproken, geeft een heel goed indruk!
ruud
Klopt "The history of offshore radio 1958-1970."

Douwe
Hans Knot
2004-09-14 07:53:20 UTC
Post by Douwe Dijkstra
Klopt "The history of offshore radio 1958-1970."
Douwe
Impulse uitgave ism Dick van Schenk Brill, die te weinig dank daarvoor
krijgt

opgenomen in Delft. Dick was destijds ook bij Pirate Radio News actief,
vandaar ik deze achtergrond vertel
Niels
2004-09-17 08:19:16 UTC
Post by Hans Knot
Post by Douwe Dijkstra
[...]
Ik heb van het boek/de lp in mijn archief ook nog een promo single.
Door Harris ingesproken met fragmenten van de LP.
Q***@hotmail.com
2018-05-30 13:58:54 UTC
...lees helaas(!) nu ook het artikel gedateerd Tuesday May 29th 2018 op een zwarte ondergrond op http://offshoreradio.de/newsflash.htm Nico.