Wolfman Jack
Bert
2003-12-18 11:18:25 UTC
In een andere nieuwsgroep las ik laatst dat iemand vroeger wel eens naar
Wolfman Jack "live from the northsea" heeft geluisterd op Radio Caroline.
Ik wist dat hij indertijd wel eens een progamma voor Caroline had opgenomen,
maar volgens mij zijn die banden nooit uitgezonden, of heb ik toendertijd
wat gemist?
Wie weet hier meer over?
Groetjes,
Bert
www.munnekeburen.com/zeezenders
Herbert Visser
2003-12-18 20:11:28 UTC
Post by Bert
[...]
Wolfman Jack schrijft er zelf over in z'n autobiografie. Hij ging in
1981 (!!!) naar Engeland om aan boord van Radio Caroline te klimmen en had
allerlei besprekingen met mensen achter Caroline in Londen. Maar
uiteindelijk kwam het er niet van. Volgens Wolfman Jack omdat de Britse
overheid de boel had gesaboteerd. Overigens schrijft hij, ter
verduidelijking voor het Amerikaanse publiek, dat Radio Luxembourg uitzond
vanaf een schip in the English Channel....

Herbert Visser
*Tom*
2003-12-18 21:03:55 UTC
Post by Herbert Visser
[...]
Wolfman was geschrokken toen via MMI bekend werd wat een oplichter de
financiële makelaar van Caroline in de USA was, James Ryan.
Ook Music Of Your Life is op dezelfde wijze afgehaakt vlak voordat zij als
tweede station een AM zender zouden gaan gebruiken.
Voor mij een grote tegenvaller (zoals veel mensen bekend) dat uiteindelijk
Monique aan boord klom.
MOYL zou toen uniek of Unique zijn geweest voor Europa.

Tom
Hans Knot
2003-12-18 22:23:22 UTC
de reden dat de man meldt dat hij naar Wolfman op Caroline geluisterd
heeft
kan kloppen daar in een verjaardaguitzending van het station (vraag me
niet welke) er een fragment is gedraaid van een show die Wolfman als
proef
opnam voor het station. Tezamen met een persmap en een glossy foto kwam
destijds
een cassette naar de bekende postbus 102 9700 AC Groningen met als
afzender de
agency van Wolfman. Programma was klaar maar schip (Imagine) was er
gewoon niet.
Heb jaren later het bandje meegegeven en er is een fragment vanuit
gezonden

prachtige herinneringen komen er toch voorbij in deze nieuwsgroep.

kijk op www.offshore-radio.de

ga naar nieuws en zie info over de komende 12 maanden en 40 jaar
Caroline.
90 voormalige deejays zijn aangeschreven een verhaal te schrijven
groet

Hans
2018-09-29 18:10:00 UTC
...zie nu ook https://www.radiotrefpunt.nl/forums/topic/50730-xerb-wolfman-jack/?tab=comments#comment-150039 Nico.