Dodenherdenking op de vroege zeezenders.
nico
2006-06-02 20:39:36 UTC
Hallo iedereen. Allereerst alvast hierbij mijn excuus dat ik dit
onderwerp niet een maand eerder in deze nieuwsgroep heb geplaatst, maar
wie weet wat de vroegere zeezenders jaarlijks deden op de avond van 4
mei, dodenherdenking rond 20u.? Hartelijke groeten van Nico uit Gouda.
J. Vinke
2006-06-02 21:14:11 UTC
Post by nico
[...]
In de downloadclub staat een opname ( C0368Veronica04051974FransVdBeek) met
een stukje herdenking en gepaste muziek.

Vr gr
Jan
Q***@hotmail.nl
2019-05-05 14:29:40 UTC
...lees en zie(!) nu ook https://www.radiotrefpunt.nl/forums/topic/52918-dodenherdenking-op-de-zeezenders/ Nico.
Q***@hotmail.nl
2019-05-13 15:29:45 UTC
...op de juist bovenstaande link is nu bijgepost. Nico.
N***@outlook.com
2019-06-03 18:32:37 UTC
...daarop is nu opnieuw bijgepost. Nico.
N***@outlook.com
2019-06-05 15:44:10 UTC
...daarop is nu alweer bijgepost. Nico.