Voice of Peace
Add Reply
Herbert Visser
2004-11-21 07:35:12 UTC
Zeg, met al die toestanden hier in Nederland de laatste weken, hebben wij
eigenlijk geen Voice of Peace nodig voor de kust van Scheveningen ?

Herbert Visser
Peter de Wit
2004-11-21 09:43:35 UTC
Post by Herbert Visser
Zeg, met al die toestanden hier in Nederland de laatste weken, hebben wij
eigenlijk geen Voice of Peace nodig voor de kust van Scheveningen ?
Herbert Visser
Goed idee Herbert!!

Love, Peace and Good Music.

Peter de Wit
Franz \(OE3FVU / PE0WGA\)
2004-11-22 19:00:42 UTC
Post by Peter de Wit
Post by Herbert Visser
[...]
Volgens mij zoekt het "management" van caroline nog een
goede huurder.......
That is life, but not as WE know it
Q***@hotmail.com
2017-02-16 21:23:00 UTC
...zie en (her)beluister nu ook https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10154092426321230&set=a.10151039865786230.417555.726271229&type=3&theater Nico.
Q***@hotmail.com
2017-06-10 16:33:49 UTC
...(her)beluister nu ook http://www.radio0511.com/radio/over/uitzending-gemist en dan zaterdag 18:00 - 19:00 Luister : Nostalgisch uurtje aanklikken (komt zondag 11 juni of maandag 12 juni daar online te staan). Nico.
Q***@hotmail.com
2017-06-10 17:07:37 UTC
...en dit loopt door in het uur daarop. Nico.
Q***@hotmail.com
2017-10-18 18:16:11 UTC
...en lees nu ook https://www.internetradiocafe.nl/topic/47242-voice-of-peace-14-mei-1976/ Nico.
Q***@hotmail.com
2017-10-28 23:20:27 UTC
...(her)beluister nu ook http://www.radio0511.com/radio/over/uitzending-gemist en dan Zaterdag 19:00 - 20:00 Luister : Nostalgisch uurtje aanklikken (staat inmiddels al online). Nico.
Q***@hotmail.com
2018-01-06 16:15:13 UTC
...zie nu ook https://www.internetradiocafe.nl/topic/48133-voice-of-peace-03-07-1985/ Nico.
Q***@hotmail.com
2018-01-20 18:33:29 UTC
...(her)beluister nu ook http://radio0511.com/uitzending-gemist/ en dan Zaterdag Play 19:00: Nostalgisch uurtje aanklikken (komt zondag 21 januari of anders de dag daarop daar online te staan). Nico.
Q***@hotmail.com
2018-02-17 18:25:42 UTC
...(her)beluister nu ook http://radio0511.com/uitzending-gemist/ en dan Zaterdag Play 19:00: Nostalgisch uurtje aanklikken (komt zondag 18 februari of anders de dag daarop daar online te staan). Nico.
Q***@hotmail.com
2018-04-02 15:18:14 UTC
...(her)beluister nu ook https://www.internetradiocafe.nl/topic/49040-from-somewhere-in-the-mediterranean-abie-nathan/ Nico.
Q***@hotmail.nl
2018-04-04 13:57:39 UTC
...lees nu ook https://www.internetradiocafe.nl/topic/49061-voice-of-peace-1973/ Nico.
Q***@hotmail.com
2018-04-22 12:15:00 UTC
...(her)beluister nu ook http://radio0511.com/uitzending-gemist/ en dan onder Zaterdag: vóór 17:00 uur: Play aanklikken. Nico.
Q***@hotmail.com
2018-05-18 15:28:30 UTC
...(her)beluister nu ook https://www.internetradiocafe.nl/topic/49466-voice-of-peace-29-10-1988-0014-0101-discoshow/ Nico.
Q***@hotmail.com
2018-06-04 15:16:55 UTC
...(her)beluister nu ook https://www.radiotrefpunt.nl/forums/topic/49648-voice-of-peace-alex-lee/?tab=comments#comment-145838 Nico.
Q***@hotmail.nl
2018-09-19 18:22:11 UTC
...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-19-september/ staat nu dit te lezen:

1990: Israël

Abie Nathan, de eigenaar van The Voice of Peace, kondigt korte golfuitzendingen aan.

Vraag van mijzelf: zijn deze ooit gekomen? Nico.
Q***@hotmail.nl
2018-10-01 15:10:39 UTC
...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-1-oktober/ staat nu dit te lezen: Nico.

1993: Israël

Om 14:57 uur worden de uitzendingen van de drijvende vredeszender The Voice Of Peace definitief gestopt. Tijdens het afscheidsprogramma ontvangt stichter Abie Nathan de belofte van de burgemeester van Tel Aviv, Schlomo Lamat dat het schip een ligplaats in de haven zal krijgen.
Q***@hotmail.nl
2018-10-04 13:31:34 UTC
...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-4-oktober/ staat nu dit te lezen: Nico.

1973: Israël

Bij het uitbreken van de Yom Kippur-oorlog in het Midden Oosten duikt een Israëlische kanonneerboot nabij de MV Peace op. De overheid eist dat de uitzendingen van The Voice of Peace worden gestaakt. Na een korte onderbreking worden de programma’s verder gezet ter hoogte van Famagusta voor de Cypriotische kust
Q***@hotmail.nl
2018-10-06 17:14:15 UTC
...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-6-oktober/ staat nu dit te lezen:
Nico.

1991: Israël

Een rechtbank veroordeelt de eigenaar van The Voice Of Peace tot twee jaar cel. Hij had op 29 juni PLO-leider Yasser Arafat illegaal ontmoet. Tijdens de strafperiode zal The Voice Of Peace niet uitzenden.
Q***@hotmail.com
2018-10-20 14:44:57 UTC
...luister nu naar http://radio0511.com/ Dit uur komt binnen enige dagen online te staan op http://radio0511.com/uitzending-gemist/ en dan onder Zaterdag vóór 16:00: Play aanklikken. Nico.
Q***@hotmail.nl
2018-10-24 16:29:46 UTC
...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-24-oktober/ staat nu dit te lezen: Nico.

2001

TV-producent en presentator Harry de Winter zamelt blijkbaar geld in voor een terugkeer van The Voice Of Peace. Het drijvend popstation dat voor de kust van Israël uitzond, stopte in 1993 met uitzenden na de ondertekening van een vredesakkoord tussen de nationale regering en de Palestijnse leider Yasser Arafat.
Q***@hotmail.nl
2018-11-03 20:42:50 UTC
...(her)beluister nu ook https://www.radiotrefpunt.nl/forums/topic/51120-voice-of-peace-30-01-1987-1600-1645-mike-darby/ Nico.
Q***@hotmail.com
2018-11-05 19:14:46 UTC
...lees, zie en (her)beluister nu ook https://www.radiotrefpunt.nl/forums/topic/51179-sailing-for-the-peace/ Nico.
Q***@hotmail.com
2018-11-05 19:54:11 UTC
...(her)beluister nu ook https://www.radiotrefpunt.nl/forums/topic/51169-voice-of-peace-31-07-1980-0803-0849-johnny-moss/ Nico.
Q***@hotmail.com
2018-11-06 15:12:16 UTC
...lees, zie en (her)beluister nu ook https://www.radiotrefpunt.nl/forums/topic/51179-sailing-for-the-peace/ Nico.
Q***@hotmail.nl
2018-11-14 14:36:37 UTC
...(her)beluister nu ook https://www.radiotrefpunt.nl/forums/topic/51311-voice-of-peace-25-10-1992-1503-1550-chris-masey/ Nico.
Ruud
2004-11-21 11:16:37 UTC
Post by Herbert Visser
Zeg, met al die toestanden hier in Nederland de laatste weken, hebben wij
eigenlijk geen Voice of Peace nodig voor de kust van Scheveningen ?
Tsja, .... Denk alleen dat het schip al voor dat ze begint met uitzenden
geënterd wordt en een nederlands haven wordt binnen gesleept.
Peter de Wit
2004-11-21 11:24:18 UTC
Post by Ruud
Post by Herbert Visser
[...]
Goede kans, of de Nederlandse overheid laat de zaak ongemoeid en wacht
gewoon tot het geld op is. Radio vanaf de Noordzee is nu eenmaal niet
goedkoop.

Het idee van Herbert is leuk, maar ik denk dat het uitzenden van Love, Peace
and Good Music alleen niet voldoende is om de toestanden in Nederland te
normaliseren.

Peter de Wit
Venlig Hilsen
2004-11-21 13:49:30 UTC
Post by Herbert Visser
Zeg, met al die toestanden hier in Nederland de laatste weken, hebben wij
eigenlijk geen Voice of Peace nodig voor de kust van Scheveningen ?
Ik denk dat een besmettelijke vorm van gezond verstand meer effect heeft.
--
Venlig Hilsen

Beoordeel wat gezegd is en niet wie het gezegd heeft. (Arabisch
spreekwoord)
huub
2004-11-21 17:02:19 UTC
Post by Herbert Visser
Zeg, met al die toestanden hier in Nederland de laatste weken, hebben wij
eigenlijk geen Voice of Peace nodig voor de kust van Scheveningen ?
Herbert Visser
Beste Herbert:
Een Voice of Peace, die hebben we echt niet nodig want als ik naar mijn
Voice luister komt er vaak al genoeg peace uit.
Aan de andere kant, een tikkie vredelievendheid vanuit een zendschip is
altijd goed maar zal het helpen met de vrede
of zal het meer zijn dat wij vrede hebben met een nieuw zendschip.
Maar goed als hij er komt onder het mom van een Voice of Peace is hij
zeker welkom,
waar kan ik me aanmelden om dit nieuwe initiatief te ondersteunen?

Huub Tabakspot

ps zonder typefouten (goed he)
--
Dit is een automatische handtekening van MesNews.
Site : http://www.mesnews.net
jws
2004-11-21 21:39:36 UTC
Dat zou mooi wezen als een zeezender weer rust kan brengen, maar daar geloof
ik niet in.
Overigens een prachtig idee, wat is er mooier dat een boot met een zender er
op (twee zenders?!)
Nee, er is een station die het probeerd en heeft geprobeerd vanaf de
Noordzee een boodschap te brengen in verdraagzaamheid, hoe heet die zender
ook alweer?
Give a littlebit..send a smile..love is the drug..starting with the man in
the mirror.
Weten we het weer? Heeft de L.A. boodschap iemand begrepen, waarschijnlijk
niet (behalve ikzelf dan, ik begrijp de boodschap wel, en verbazend, ik lag
tegen een wild vreemde en er komt iets in me los, een positief gevoel)
Ik ben overigens geen familie van Ronan hoor!
met vrolijke groet;
JWS {:~)