de Jeanine
René van den Abeelen
2007-11-11 11:12:30 UTC
In dit weekeinde van de Radiodag leek het me aardig nog eens wat foto's
op te duiken van een zendschip dat ik midden jaren 70 heb bezocht: de
Jeanine van Radio Atlantis.
Het korte verhaaltje en de foto's vind je in de rubriek 'Veronica'.
Veel plezier!

http://www.renevandenabeelen.net
Peter de Vries
2007-11-11 11:37:03 UTC
Post by René van den Abeelen
[...]
De Jeanine lag toen in Vlissingen, René. Volgens mij was dit vlak
voordat ie gesloopt werd. En je had het station nog nooit gehoord? Foei!
Je hebt in ieder geval veel gemist!

Peter.
Walter Beilo
2007-11-12 00:20:59 UTC
2018-09-03 17:31:47 UTC
...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-3-september/ staat nu dit te lezen: Nico.

1974

Het ex-zendschip van Radio Atlantis, de MV Jeanine wordt door een schuldeiser in beslag genomen.