The Christmas Station
Kees uit Leiden
2009-11-09 09:36:17 UTC
Hallo Iedereen,

Op www.skyradio.nl kun je nu al luisteren naar de beste Christmas songs all
time. Ik zit al te genieten. Misschien kan een deel van de FM zenders van
Sky van dit signaal worden voorzien. Of draai deze songs in de nacht alvast
op weg naar kerst 2009.

Hartelijke kerstgroeten van Kerstman Kees uit Leiden
leendert vingerling
2009-11-09 21:13:09 UTC
On Nov 9, 10:36 am, "Kees uit Leiden"
Post by Kees uit Leiden
[...]
'
Wees op je hoede Kerstman Kees'. Dit wordt louter uit commerciële
overwegingen gedaan. Door kerstmuziek te draaien kom je alvast in de
de 'shopping' stemming. En de adverteerders laten zich niet onbetuigd.
Het idee komt uit Amerika.

Hier aan de Zuidfranse kust zond Riviera Radio(als onderdeel van
Morris Communications) jaren geleden al vanaf 1 december uitsluitend
kerst muziek uit. Dat moest van de Amerikanen, want die denken dat de
hele wereld zoals Amerika is.
Het leidde tot een enorme daling van de luistercijfers en veel boze
luisteraars die deze doorgeslagen gekte niet konden waarderen. Het
jaar daarop werd er twee weken voor kerst uitsluitend kerstmuziek
uitgezonden en vorig jaar was het de week voorafgaand aan 'Noël'. Ben
benieuwd wat het dit jaar gaat worden...

Salut
Leendert
Leon
2009-11-10 12:15:28 UTC
"leendert vingerling" <***@club-internet.fr> schreef in
bericht news:0328d492-6fd7-4c52-8c76-***@s31g2000yqs.googlegroups.com...
Post by Kees uit Leiden
[...]

Alleen op 'Noël' zelf denk ik.
fijne Kerstdagen dan maar!

Leon.
Q***@hotmail.com
2018-10-01 14:04:47 UTC
...lees nu ook https://www.radiofreak.nl/sky-radio-christmas-weer-via-dab-te-ontvangen-2/ en lees nu ook http://radio.nl/816999/sky-radio-christmas-weer-gestart-via-dab-en-internet en lees nu ook https://mediamagazine.nl/sky-radio-the-christmas-station-weer-van-start-via-dab/ Nico.
Rink
2018-10-03 14:27:54 UTC
Post by Q***@hotmail.com
[...]
Zeezender Sky Radio ?
Welk bootje ?
Q***@hotmail.nl
2018-10-03 15:29:28 UTC
Post by Rink
Zeezender Sky Radio ?
Welk bootje ?
Hallo Rink. Ik postte dit per ongeluk in de zeezender groep, ik heb daarom mijn posting inmiddels hier verwijderd. Voorstel van mij: als jij jouw posting van zo-even nu verwijdert, verwijder ikzelf ook deze posting zodat deze thread dan weer 'schoon' is. Nico.
Rink
2018-10-05 11:42:42 UTC
Post by Q***@hotmail.nl
Post by Rink
[...]
Nico,
Al eens eerder uitgelegd: je kunt geen berichten verwijderen uit
nieuwsgroepen. De ene provider doet het wel, de ander provider doet het
niet. Een bericht blijft dus altijd ergens bewaard.

groet,
Rink
Q***@hotmail.com
2018-10-05 14:03:14 UTC
Hallo Rink. Dank je voor antwoord, dan weet ik dit nu. Nico. :-)