Flashback Top 100 1975 Stan in juiste volgorde
Add Reply
ometheo1961
2009-01-18 19:04:36 UTC
Laatst kwam iemand met deze link aan:

http://alexcity.xs4all.nl/listen_old%20Progr.htm

Terecht maakte iemand toen de opmerking dat de vriendelijke uploader
bij de Flashback Top 100 met Stan Haag kant 1 en 2 van z'n
cassettebandje had verwisseld.

Ik heb het uur gedownload en ff in de goede volgorde gezet. Hier is
ie!

19-05-1975 11.00-12.00 Mi Amigo, Flashback Top 100, Stan Haag

http://www.mediafire.com/?d2wdlfjwnga
Bart Van Peer
2009-01-18 22:26:33 UTC
On 18 jan, 20:04, ometheo1961 <***@hotmail.com> wrote:
> [...]
> ie!
>
> 19-05-1975 11.00-12.00 Mi Amigo, Flashback Top 100, Stan Haag

Mooi initiatief, Theo.

Hartelijk dank.

Bart
nico
2009-01-19 17:43:43 UTC
On Jan 18, 8:04 pm, ometheo1961 <***@hotmail.com> wrote:
> [...]
> ie!
>
> 19-05-1975 11.00-12.00 Mi Amigo, Flashback Top 100, Stan Haag

Hallo ometheo 1961. Heel hartelijk bedankt hiervoor! Ik heb inmiddels
al een e-mail naar de eigenaar van de oorspronkelijke opname gestuurd
om hem er op te attenderen dat jij deze twee uren in de juiste
volgorde gezet hebt. Ik hoop dat hij jouw link op zijn website wil
gaan zetten, zodat deze omwisselings-fout hierdoor hesteld is.
Hartelijke groeten van Nico uit Gouda.
nico
2009-01-19 17:57:33 UTC
On Jan 19, 6:43 pm, nico <***@hotmail.com> wrote:

Kijk op http://alexcity.xs4all.nl/holiday-photo-site.htm in de rechter
kolom voor oude zeeezenderfoto's! Nico.
nico
2009-01-19 18:34:53 UTC
> [...]

> volgorde gezet hebt. Ik hoop dat hij jouw link op zijn website wil
> gaan zetten, zodat deze omwisselings-fout hierdoor hesteld is.

Inmiddels heeb hij n.a.v. een e-mail van mij hierover deze twee uren
nu omgedraaid!

"is aangepast Nico,
dank
Regards
Alex"

Hartelijke zeezender(Radio Mi Amigo)-groeten van Nico uit Gouda..
nico
2009-01-19 18:35:23 UTC

Q***@hotmail.com
2019-07-04 13:33:28 UTC