Pirate BBC Essex
Charles J. van Doornewaard
2007-08-01 21:47:59 UTC
Ik probeer net een bericht te sturen maar ben niet zeker of deze is
doorgekomen dus ik post het nog een keer. IN ieder geval excuses als dit
dubbel in de nieuwsgroep terecht is gekomen.

Maar het programmaschema voor de komende Pirate BBC Pirate Essex is nu
online op:

http://www.bbc.co.uk/essex/content/articles/2007/08/01/pirate_schedule_feature.shtml

Veel lees- en straks luisterplezier.

Charles.
Wim de Lang

Charles.
Hans Marijs
2007-08-02 20:18:47 UTC
Post by Wim de Lang
[...]
Ook ik kijk uit naar Pirate Radio Essex. Wat een geweldige namen kom ik
tegen. Gelukkig is de BBC na 1967 ook flink veranderd :)

Hans Marijs
MMedia
Wanneer komt dat luisterplezier dan ? wat ik nu hoor is booooring !
Q***@hotmail.nl
2018-03-11 19:46:21 UTC
...(her)beluister nu ook https://www.internetradiocafe.nl/topic/48757-bbc-pirate-radio-essex/ Nico.
Q***@hotmail.nl