Roger Day Caroline 1278
Add Reply
Paul De Haan
2004-08-26 17:30:59 UTC
Hi, Hello How are you, your thinner record spinner on Carolines
breakfast show klonk het vanochtend om 8 uur op 1278 of internet.
De eerste show van Roger op de Ross en op het juiste tijdstip, in de
vroege ochtend. Wat is dit een vakman, hij presenteert op een manier
die feitelijk niets met presenteren te maken heeft maar Roger geeft
het gevoel met je in gesprek te zijn. En dat drie uur lang afgewisseld
met super goede muziek, want daar grossiert Roger in.
Wat Day in zijn 1tje kan overtreft menig zogeheten ,, ochtendcrew" die
met minimaal 10 personen een breakfast show moeten doen.
Luister voor de aardigheid eens naar Classic Gold en de breakfastshow
met Tony Blackburn en een dame waarvan ik de naam vergeten ben en de
enige
conclusie is dat Roger op dit network de breakfastshow zou moeten doen
en die dame thuis blijft en de afwas doet.
Melding werd gemaakt van het succes van deze Caroline RSL tot nu toe,
hoge bezoekers aantallen, afgelopen weekend meer dan 150 personen en
het feit dat het de verdienste van Moore is dat we nog van Caroline
kunnen genieten.
De RSL duurt nog tot 3 september aanstaande.
Paul de Haan.
kees6238
2004-08-26 18:14:36 UTC
ik heb het ook gehoord vanochtend, klonk erg goed inderdaad allemaal
hij had er ook veel lol in om elk -op het uur- te roepen :
" 2 yards of the coast off tilbury, this is . . ."
wim de lang
2004-08-26 18:27:57 UTC
Paul , wat is dit ontzettend waar wat je zegt .
Ik heb het programma niet gehoord maar ben een enorme fan van Roger en ik
vind ook dat het net is of hij met je in gesprek is .

Een aantal jaren geleden vierde Roger zijn 25 jaar in showbusiness en dat
was in Margate .
Ik was toch op vakantie en ben toen naar het oude sfeervolle theater The
Wintergardens geweest en heb daar een geweldige avond beleefd .
Toen ik naar het podium ging om Roger te feliciteren
vertelde hij de hele zaal dat ik helemaal uit Holland kwam en hij vond dat
geweldig .
The Fortunes traden er ook op en zongen toen Caroline voor hem .
Roger draaide de hele avond gouwe ouwe en ik weet nog goed dat de polonaise
gedaan werd door de hele
zaal op het nummer Hi Ho Silver Lining van Jeff Beck .
En ik kan de plaat nooit meer horen zonder aan die geweldige avond in
Margate te denken .

Wim de Lang
Paul De Haan
2004-08-26 18:55:08 UTC
Post by wim de lang
Paul , wat is dit ontzettend waar wat je zegt .
Ik heb het programma niet gehoord maar ben een enorme fan van Roger en ik
vind ook dat het net is of hij met je in gesprek is .
In 1990 werkte Roger nog bij Coast AM, het oldieszusterstation van
Invicta, waar
ook Lewis en Le Roy hebben gewerkt en Day hanteerde toen al deze stijl.
In alle rust gaf hij uitstekende info omtrent de muziek en de dagelijkse
zaken zoals die gebeurden in Kent. Helaas voor Roger werd Coast en later
Invicta Super Gold een onderdeel vh Capital Gold network en was het uit
met
goede radio. Roger doet gelukkig tegenwoordig ook programmas op Saga
Radio, een
easy listening station en van tijd tot tijd op BBC Radio Kent.
Eindelijk weer waardering voor deze vakman die te lang buiten de UK
radio scene
is gehouden maar die ook altijd nog een groot hart heeft voor Caroline
en respect voor de mensen
die dit ,, against the wind" gaande houden.
Je zult hem niet betrappen op nivoloze kritiek, dat tekent de vakman.
Paul de Haan
2019-07-09 17:47:36 UTC

81766 Roger Day

Mike Terry
Jul 7 11:27 PM
Roger is live from Alicante, Spain with his weekday afternoon show on Pure Gold 94.1 fm from 13:00 to 16:00 UK time. Also online.

https://puregold.fm

He still finds time to present his Caroline Flashback show, and on Saturdays his Sixties Vinyl Countdown and evening on BBC Radio Kent.

Mike