Holland FM Communicatorovertocht uit Portugal
Douwe
2010-08-10 21:10:22 UTC
Vanavond een band gedigitaliseerd van Holland FM met Krijn Torringa en
anderen die bellen met de kapitein van de boot die de MV Communicator van
een Portugese haven naar IJmuiden sleept. Opgenomen elke dag rond 12.30 uur
tussen 11 en 16 augustus 1994.

Veel luisterplezier!

http://www.albatrosstudio.nl/HollandFM.mp3

Douwe
http://www.albatrosstudio.nl
Erwin
2010-08-10 23:34:47 UTC
Post by Douwe
[...]
Leuk om weer eens te horen. Destijds in de gaten gehouden ook via Holland
FM. Achteraf een hoop ophef over dat schip waar Holland FM bijna geen
gebruik van gemaakt heeft. Mooie verhalen destijds, maar weinig wol...

Erwin
(Erwin's radio weblog: www.erwinsweblog.nl)
Douwe
2010-08-11 05:29:31 UTC
Post by Erwin
Post by Douwe
[...]
Inderdaad, 11 oktober werd het Hitradio 1224, tapes heb ik hier ook nog.

Douwe
MC Torringa
2010-08-12 11:03:20 UTC
Hallo Douwe,
wat is dit leuk zeg,en zo hoor ik weer eens wat fragmenten van m'n vader die
voor mij onbekend zijn.
Ik luisterde wel eens naar Holland FM,maar dit kende ik absoluut niet.
Bedankt voor het plaatsen.
Veel radiogroeten,
Marc Torringa
http://www.albatrosstudio.nl
Douwe
2010-08-12 11:37:31 UTC
Post by MC Torringa
[...]
Graag gedaan Marc,

Groet,
Douwe
weegschaal
2010-08-12 12:35:09 UTC
Post by Douwe
Post by MC Torringa
[...]
Kijk, dit soort berichten maken mijn hele dag weer goed, beter als al
dat hakketakken op mekaar!
Douwe
2010-08-13 08:16:19 UTC
Post by weegschaal
Post by Douwe
Post by MC Torringa
[...]
Graag gedaan weegschaal.

Douwe
Frank Troost
2010-08-22 16:03:31 UTC
Post by Douwe
[...]
Ben ik terug van vakantie, is dat bestand alweer offline. Iemand die me
eraan kan helpen?

Frank!
Douwe
2010-08-23 19:24:10 UTC
[...]