laissez faire
Add Reply
fredbeekman
2004-10-30 20:21:24 UTC
Dag Zeezenderfans
Wie heeft vanavond op radio 227 laissez faire met look boden opgenomen???
Ik heb het via de audio stream opgenomen maar kennelijk luisterden er teveel
via de ausiostream want ik mis hele stukken.
Ik wil de uitzending graag hebben.
groet fred
Bart Van Peer

Bart
fredbeekman
Bart
Q***@hotmail.nl
2019-03-15 15:56:58 UTC
...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-15-maart-074/ staat nu dit te lezen: Nico.

1967

Een storm bezorgde op 22 februari veel schade aan de Laissez Faire van Radio Dolfijn en Britain Radio. Na de noodzakelijke werken in Zaandam kan men weer uitzenden. Britain Radio verandert echter van naam en heet nu Radio 355, Radio Dolfijn wordt Radio 227.
Q***@hotmail.nl
2019-05-03 15:18:10 UTC
...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-3-mei-123-2/#.XMxHABLwqKE staat nu dit te lezen: Nico.

1966: Verenigd Koninkrijk

Swinging Radio England en Britain Radio testen vanaf de Laissez Faire op 355 en 227 meter, beiden met een vermogen van 55 kW.
N***@outlook.com
2019-06-04 18:56:04 UTC
...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-4-juni-155-2/#.XPai_RLwqKE staat nu dit te lezen: Nico.

– Britain Radio en Swinging Radio England, die sinds 3 mei 1966 van op de Laissez Faire uitzenden, ontvangen uit Italië klachten. Vooral Britain Radio, dat zich op de huisvrouwen en de automobilisten richt, zou de programma’s van Roma 2 storen. Als oplossing besluit men om de stations van frequentie te wisselen. Britain komt op 355 meter middengolf terecht terwijl Swinging Radio England, dat het vooral van jonge luisteraars moet hebben, voortaan op 227 meter uitzendt. Bovendien wordt tijdens de nachturen het vermogen van de zender van Britain Radio van 50 kW naar 11 kW gereduceerd.