Radio Mi Amigo op 212 meter
Add Reply
wim w.a de lang
2003-09-07 17:17:00 UTC
Toen Mi Amigo testuitzendingen deed op 212 werd er een Ennio Morecone
achtig
stuk muziek gebruikt , waarin gefloten word .
Weet iemand welk stuk ik bedoel en waar dit op te vinden is?

Wim de Lang.
Bert
2003-09-07 17:37:58 UTC
Post by wim w.a de lang
[...]
Dat was een singletje van Hank the Knife and the Jets met "Ennio"
Geweldig nummer!
Groetjes,
Bert
www.munnekeburen.com/zeezenders
Q***@hotmail.com
2020-07-25 13:59:53 UTC
...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-25-juli-207-2/ staat nu dit te lezen:

1977

Om 11:22 uur start Frank van der Mast (foto bovenaan op doe link) de uitzendingen van Radio Mi Amigo op 212 meter.

En (zie en) (her)beluister nu ook de audio die daar meteen onder staat. Nico.