Fragment Veronica terug via MV Mi Amigo op 1 april 1976
Add Reply
Oldies45
2004-08-25 11:10:53 UTC
Op http://offshoreradiodownloadclub.web-log.nl/ kun je luisteren naar
een mededeling van Joop Verhoof dat Veronica terug komt op 1 april 1976
vanaf de MV Mi Amigo.

De fragmenten die ik plaats mag je vrij gebruiken voor andere
doeleinden...maar wees dan zo aardig om de bron er bij te vermelden.

Harm
Oldies45
R1ck r0ck
2004-08-25 15:34:46 UTC
Post by Oldies45
[...]
Henk Bron???

R!CK R0CK
Post by Oldies45
Harm
Oldies45
pvrakking
2004-08-26 06:33:33 UTC
Post by R1ck r0ck
Post by Oldies45
[...]
Post by Oldies45
Harm
--
Oldies45
Dit was een heel bekende 1 April grap van Mi Amigo. Zowel de boord

Peter
http://www.middengolf.info
Oldies45
2004-08-26 07:23:30 UTC
pvrakking a écrit
Post by pvrakking
Post by R1ck r0ck
Post by Oldies45
[...]
Post by Oldies45
Harm
--
[...]
Ja leuk hé..."1 april we kunnen het toch proberen?" klonk de jingle elk
uur na tijdsein.

Harm
Oldies45
rataplan
2004-08-26 08:49:36 UTC
Post by Oldies45
pvrakking a écrit
Post by pvrakking
Post by R1ck r0ck
Post by Oldies45
[...]
Post by Oldies45
Harm
--
[...]
Het was een leuke grap, die Mi Amigo nog wat extra luisteraars heeft
opgeleverd (van mensen die hierdoor naar 'Veronica' gingen luisteren en bij
Mi Amigo bleven hangen).

Een goede grap, zeker ook met het oog op de echte poging van Veronica om Mi
Amigo over te nemen. Die overname was niet lang daarvoor mislukt, zoals Bart
van Leeuwen vertelde in de 828-uitzending van afgelopen zaterdagavond. Van
Leeuwen, Harding en een aantal andere Veronicanen waren al naar Playa
getrokken met vijf auto's en spullen, toen alles alsnog misliep omdat
Sylvain Tack van mening was veranderd.

Groet, Rik
Post by Oldies45
Harm
Oldies45
hwh
2004-08-26 17:46:34 UTC
Post by pvrakking
[...]
Heette Tim Ridder toen niet opeens Bart van Leeuwen?

gr, hwh
pvrakking
2004-08-28 06:50:12 UTC
Post by pvrakking
Post by Oldies45
[...]
Het staat in het 2de uur van Club Mi Amigo van 10 juli 2004. Je kan
hem nog beluisteren op http://www.radiosite.org/veronica2.htm

Peter
N***@outlook.com
2019-05-07 15:48:58 UTC