ARROW CLASSIC ROCK
2018-09-04 17:50:15 UTC
...(her)beluister nu ook https://www.radiotrefpunt.nl/forums/topic/50466-arrow-classic-rock-02-10-2001-2100-2200-kees-baars/ Nico.
Rink
2018-09-05 12:56:40 UTC
Post by Q***@hotmail.com
...(her)beluister nu ook
https://www.radiotrefpunt.nl/forums/topic/50466-arrow-classic-rock-02-10-2001-2100-2200-kees-baars/
Nico.
Zeezender ???
Piet van der Vooren (media)
2018-09-05 13:20:29 UTC
Post by Rink
Post by Q***@hotmail.com
...(her)beluister nu ook
https://www.radiotrefpunt.nl/forums/topic/50466-arrow-classic-rock-02-10-2001-2100-2200-kees-baars/
Nico.
Zeezender ???
Laten we er maar weer mee ophouden, Rink. Nico heeft nou eenmaal een
gigantisch bord voor z'n kop, en geeft zijn eigen draai aan de invulling
van deze nieuwsgroep en reageert gewoon niet als een posting hem niet
welgevallig is. Nietwaar, Nico?
Q***@hotmail.com
2018-09-05 14:02:09 UTC
Hallo Rink en Piet. Ik heb dit bericht inmiddels al overgeheveld naar de nl.radio nieuwsgroep. Ik hoop daarom dat jullie nu jullie berichten hier willen verwijderen. Nico.
Piet van der Vooren (media)
2018-09-05 14:10:49 UTC
Post by Q***@hotmail.com
Hallo Rink en Piet. Ik heb dit bericht inmiddels al overgeheveld naar de nl.radio nieuwsgroep. Ik hoop daarom dat jullie nu jullie berichten hier willen verwijderen. Nico.
En onze andere bezwaren tegen de wijze waarop jij invulling meent te
moeten geven aan de nieuwsgroepen (dumpen van linken etc.)? Hoe ga je
daarmee om?
Piet van der Vooren (media)
2018-09-05 19:36:48 UTC
Post by Q***@hotmail.com
Hallo Rink en Piet. Ik heb dit bericht inmiddels al overgeheveld naar de nl.radio nieuwsgroep. Ik hoop daarom dat jullie nu jullie berichten hier willen verwijderen. Nico.
Zoals ik al eerder schreef: Nico heeft nou eenmaal een gigantisch bord
voor z'n kop, geeft zijn eigen draai aan de invulling van deze
nieuwsgroep en reageert gewoon niet als een posting hem niet welgevallig
is. Dat blijkt nu ook weer. Nietwaar, Nico?
Rob
2018-09-05 14:10:19 UTC
Post by Piet van der Vooren (media)
Post by Rink
Post by Q***@hotmail.com
[...]
Ik denk dat hij ons allemaal in zijn killfile heeft staan, net zoals
de meesten van ons hem in de killfile hebben.
Piet van der Vooren (media)
Bart Dinnissen
2018-09-06 17:43:22 UTC
Post by Rink
Post by Q***@hotmail.com
[...]
Jamaar, de hint van Rob is er ook. De meesten van ons zullen hem wel in een filter hebben staan. Ik
ook.

Jouw "Zoals ik al eerder schreef" zal, als je hem vaak genoeg herhaalt, tot hetzelfde lot leiden.
Want het voegt niets toe en heeft geen effect. Daarmee is het ruis geworden. En ruis wordt
gefilterd.
Bart Dinnissen
Rink
2018-09-07 11:34:19 UTC
Post by Rink
Post by Q***@hotmail.com
[...]
welgevallig is. Dat blijkt nu ook weer. Nietwaar, Nico?
[...]
Best wel jammer dat er zo weinig mensen in deze nieuwsgroep posten.

Rink