Nu Miamigo op kortegolf en middengolf te beluisteren.
Add Reply
pirata
2007-11-17 22:17:35 UTC
De kortegolf is matig op 6,235, niet harder dan een KG piraat op
zondagmorgen.
En de middengolf zou dan zitten op 1,386 MHz , nou dat is hier zo
zwak als een fietslampje.
De modulator staat zuinig op 20 % afgesteld. Jammer je geld is weg.
Hoe kun je nou deals maken met Russen en van te voren betalen?

www.radiomiamigo.eu/kbc.html

Dan hebben we het nog niet over het programma gehad; ook heel matig
steenkolen Engels. Wat moeten we hiermee?
Ronald
2007-11-18 06:23:31 UTC
Post by pirata
[...]
Commercieel én inhoudelijk een zeer AMATEURISTISCH stationnetje.
Leuk voor de betrokken medewerkers om hun vrije tijd in te stoppen. Ik denk
dat ze beter vrijwilligerswerk kunnen doen bij de Thuiszorg of iets
dergelijks. Dat heeft meer nut en hebben meer mensen plezier van!
Juul Geleick
2007-11-18 10:43:04 UTC
Post by Ronald
Post by pirata
[...]
Ja, zo hebben we er meer........ Veel van die mensen willen alleen
zichzelf horen.......

Juul
Hans
2007-11-18 11:57:02 UTC
Post by Juul Geleick
Post by Ronald
Post by pirata
[...]
Ach dan luister je er toch gewoon niet naar. Leven en laten leven!

Groetjes Hans
http://thevandijks.blogse.nl/
k***@zeelandnet.nl
2007-11-18 13:30:53 UTC
Post by Hans
Post by Juul Geleick
Post by Ronald
Post by pirata
[...]
Groetjes Hanshttp://thevandijks.blogse.nl/- Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven -
- Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven
Hans, helemaal mee eens en ik doe er gelijk een gratis advies bij; Sky
radio...
Hans
2007-11-18 14:26:47 UTC
Post by k***@zeelandnet.nl
Post by Hans
Post by Juul Geleick
Post by Ronald
Post by pirata
[...]
Ja daar luister ik ook nooit naar...maar ik heb er geen last van...

Groetjes Hans
http://thevandijks.blogse.nl/
Q***@hotmail.com
2019-07-05 14:55:29 UTC
...lees, zie en (her)beluister nu ook de onderste alinea op https://radiovisie.eu/blad-197-mi-amigo-international-radio-emmeloord-yesterdayland-en-freewave-nostalgie-audio/#.XR9GTBLwqKE en zie nu ook http://www.radiomiamigo.international/nederlands/news.html Nico.