Radiodag 8 november a.s.
Add Reply
ollie
2008-06-20 09:14:13 UTC
RADIO DAY 2008 INFORMATIE

Hans Knot, Rob Olthof en Martin van der Ven zijn al druk bezig het
nodige te regelen voor de Radio Dag, die dit jaar zal worden gehouden
op 8 november aanstaande in Hotel Casa 400 in Amsterdam, vlakbij het
Amstel Station. (James Wattstraat 75). De zaal is open om half 11 en
het programma loopt van 11 tot 17 uur.

Dit jaar zal op de Radio Dag ondermeer het hoofdonderwerp ‘Radio
Caroline in de periode 1977-1980’ aan bod komen. We plannen drie
panels met voormalige medewerkers van Radio Caroline om die spannende
periode voordat de Mi Amigo kwam te zinken, te doen herleven. We
proberen zoveel mogelijk van de Engelse als wel de Nederlandse
deejays, die dertig jaar geleden samenwerkten op Radio Caroline bij
elkaar te brengen. Je ziet het wordt weer een prachtige klas reünie.

Ook hebben we het plan een erg bekende naam uit België als gast naar
Nederland te halen Daarnaast hopen we nog een interessante discussie
te hebben met twee vooraanstaande lieden uit de geschiedenis van de
Europese Radio Industrie. Ook zal Sietse Brouwer aanwezig zijn om de
nieuwste ontwikkelingen rond zijn Radio Waddenzee te presenteren. Meer
informatie kun je regelmatig verwachten op de internetsite inzake de
Radio Dag: http://www.offshore-radio.de/radioday/
www.mediacommunicatie.nl

Toegang is € 12,50 Donateurs gratis.

De kassa staat beneden, dus ook als u alleen de bar denkt te bezoeken
dient u betalen
Paul de Haan
2008-06-20 10:34:27 UTC
Post by ollie
[...]
Kunnen toevallige argeloze nietsvermoedende brave belastingbetalende
voorbijgangers met acute hoge nood wel even naar binnen voor een
plasstop of dienen ze dan ook entree te betalen?

Paul de Haan.
radiogek
2008-06-20 11:25:06 UTC
Post by Paul de Haan
Post by ollie
[...]
Paul de Haan.- Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven -
- Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven -
Je kan donateur worden voor slechts 7 euro! Gezien de leuke radiodag
vorig jaar is dat niet veel geld. Voor niets gaat slechts de zon op,
en voor wc bezoek betaal je in Amsterdam ook al een kapitaal! Wat ik
me wel afvraag is of die "een erg bekende naam uit België" dezelfde is
waar we pas zo'n aardige mail in deze groep van te lezen
kregen :-) ??? Het onderwerp spreekt me erg aan deze radiodag, nog
even zien dat ik mijn "werk" zaterdag kan ruilen...

Groetjes Hans
http://thevandijks.blogse.nl/
h***@gmail.com
2008-06-20 20:12:05 UTC
die bekende man uit Vlaanderen is niet dezelfde die jij bedoelt Hans maar iemand wiens naam we nog even voor ons
houden totdat het een en ander definitief is
groet
radiogek
2008-06-21 19:14:56 UTC
Post by h***@gmail.com
die bekende man uit Vlaanderen is niet dezelfde die jij bedoelt Hans maar iemand wiens naam we nog even voor ons
houden totdat het een en ander definitief is
groet
Ok Hans! Vergeten jullie de man uit Margate niet een uitnodiging te
sturen? Zonder hem was er teslotte geen MV. Mi Amigo geweest in 1979!
Ik weet zeker dat hij wel komt als hij gevraagd wordt.

Groetjes Hans
http://thevandijks.blogse.nl/
h***@gmail.com
nada
2008-06-22 15:53:29 UTC
Post by radiogek
Post by h***@gmail.com
[...]
Groetjes Hanshttp://thevandijks.blogse.nl/- Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven -
- Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven -
Nou weet ik uit ervaring dat Chicago niet snel is in het reageren :-)
Q***@hotmail.com
2018-10-06 18:40:49 UTC
...(her)beluister nu ook https://www.radiotrefpunt.nl/forums/topic/50785-opnames-radioday-2008/?tab=comments#comment-150365 Nico.
Douwe
2008-06-20 18:20:44 UTC
Post by Paul de Haan
Kunnen toevallige argeloze nietsvermoedende brave belastingbetalende
voorbijgangers met acute hoge nood wel even naar binnen voor een
plasstop of dienen ze dan ook entree te betalen?
Paul de Haan.
Kan ik als ik morgen in Basel ben en accute hoge nood heb even het stadion
in of moet ik dan entree betalen.?

Douwe
www.albatrosstudio.nl
radiogek
2008-06-20 20:37:47 UTC
Post by Douwe
Post by Paul de Haan
[...]
Je kan het proberen Douwe! Binnen is binnen...

Groetjes Hans
http://thevandijks.blogse.nl/
Bert M.
2008-06-20 11:53:05 UTC
Post by ollie
[...]
8 november...Mmmm...Dat moet ik kunnen halen...
Kan ik gelijkn m'n prijs in ontvangst nemen... lol

Bertje
'Ich bin ein Helloweener'
Vincent
2008-06-20 13:06:23 UTC
Post by Bert M.
8 november...Mmmm...Dat moet ik kunnen halen...
Kan ik gelijkn m'n prijs in ontvangst nemen... lol
Bertje
En ik de .... nee, geintje. Blij je weer te horen/lezen.

Vincent
ollie
2008-06-20 13:20:07 UTC
Post by Vincent
Post by Bert M.
[...]
Paul

De WC's zijn beneden

Rob
Paul de Haan
2008-06-20 15:00:13 UTC
Post by ollie
Post by Vincent
Post by Bert M.
[...]
Tis natuurlijk nog altijd goeiekoper dan wildpiesen, dat kost 45 euro
als ik me niet vergis. t was meligheid Rob.

Paulde Haan
h***@gmail.com
2008-06-20 20:11:02 UTC
de prijsuitreiking is een tweejaarlijkse gebeurtenis dus volgend jaar
is de tweede serie

toch goed dat je je al weer laat horen
groet
R!XM!X
2008-06-20 20:27:56 UTC
Post by h***@gmail.com
de prijsuitreiking is een tweejaarlijkse gebeurtenis dus volgend jaar
is de tweede serie
toch goed dat je je al weer laat horen
groet
Ik meen dat het gaat over de vraag of
1 Veronicaschip naar Scheveningen is gebracht
2 Of de radiodag wel doorgaat dit jaar. ;-)

En die oplossing had Bertje als eerste goed!
--
R!XM!X
Heééééé let op deuren en oren dicht. hier komt....

Hilversum drie TROETELSCHIJF
h***@gmail.com
2008-06-20 21:09:47 UTC
nee Rixk de tweede vraag is niet goed en dus ook niet goed voor een
mini veronica t shirt. De vraag was of Radio London op 8 november nog
in de ether is. Of Bert zijn antwoorden goed zijn zal pas op 8
november duidelijk zijn.

groetjes\Hans K