sylvain tack
Add Reply
ronn
2012-01-11 22:22:20 UTC
Vandaag in "man bijt hond " op de vrt , in de rubriek vandaag
geboren ....Sylvain Tack.
Kort levensverhaal. Enkele beelden Mi Amigo, enkele tunes , Suzy
wafels en de Joepie en en mindere kanten van Sylvain .;;;Alles bekend
maar toch leuk om te zien op de VRT. Zou er bij Man Bijt Hond toch
een zeezenderfan zitten ?
Bart Van Peer
2012-01-14 16:06:58 UTC
Post by ronn
[...]
Dank voor dit bericht Ronn.
Mede door het feit dat ik niet over een televisietoestel beschik, was
ik hiervan niet op de hoogte.
Is er een podcast van deze uitzending beschikbaar?

Nu we het toch over Sylvain Tack hebben:
Op dinsdag 26 augustus was Tack te gast in het televisieprogramma "Met
Mike in zee" op de toenmalige BRT 1.
Mocht dit te traceren zijn, zou men mij heel gelukkig zijn.
Ik zag dit programma destijds toen ik bij mijn grootouders logeerde.

Hartelijke groet,

Bart
Q***@hotmail.nl
2018-06-22 14:29:11 UTC
...lees en zie nu ook https://radiovisie.eu/wij-zijn-wettelijk-zegt-baas-sylvain-tack/ Nico.
Q***@hotmail.nl
2018-06-25 15:20:46 UTC
...lees nu ook de beide alinea's onder Low-budget op https://radiovisie.eu/kolder-en-klodder-28-video/ Nico.
Q***@hotmail.com
2018-08-13 14:18:43 UTC
...lees nu ook https://radiovisie.eu/1978-sylvain-tack-maakt-schoon-schip/ Nico.
Q***@hotmail.nl
2018-09-19 20:17:50 UTC
...(her)beluister nu ook https://www.radiotrefpunt.nl/forums/topic/50635-radio-atlantis-vanaf-gunfleet/?tab=comments#comment-149713 Nico.
Q***@hotmail.nl
2018-10-23 20:06:37 UTC
...lees, zie en (her)beluister nu ook https://www.radiotrefpunt.nl/forums/topic/50958-katers-en-koppijn-tune/ Nico.
Q***@hotmail.com
2019-01-14 19:35:38 UTC
...(her)beluister nu ook https://www.radiotrefpunt.nl/forums/topic/51926-vpro-h4-19861009-2300-2400-ineke-vd-bergen-sylvain-tack/ Nico.
Q***@hotmail.com
2019-04-09 15:42:44 UTC
...op https://radiovisie.eu/groen-licht-3/ staat nu dit te lezen: Nico.

De zeezenders propageerden algemeen de menslievendheid en Sylvain Tack zaliger, baas van Radio Mi Amigo en wafelfabrikant, kwam destijds op het BRT-televisiejournaal duidelijk maken : “We gaan door ! Love, Peace and Good Music !”. Hij stak de twee vingers in de lucht. Het zijn beelden die ik nooit vergeet.
Q***@hotmail.com
2019-04-10 13:08:38 UTC
...lees, zie en (her)beluister nu ook de bovenste alinea op https://radiovisie.eu/radioblad-106-speciale-paul-severs-editie-video/ Nico.
Q***@hotmail.com
2019-04-10 13:09:22 UTC
...lees, zie en (her)beluister nu ook https://radiovisie.eu/radioblad-106-speciale-paul-severs-editie-video/ Nico.
Q***@hotmail.com
2019-05-02 13:35:38 UTC
...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-2-mei-122-2/#.XMrw_mjgrcs staat nu dit te lezen: Nico.

1983

Sylvain Tack verschijnt voor een Parijse rechtbank. Op 28 november 1981 was hij door de douane van de luchthaven Charles de Gaulle met een vals paspoort betrapt. De voormalige baas van Radio Mi Amigo kwam uit Rio De Janeiro met een gebroken been. Nadere controle leidde echter naar de ontdekking van 3,2 kg drugs die onder het gips verborgen zat. De voormalige eigenaar van Suzy Wafels krijgt 8,5 jaar cel. In maart 1986 volgt de uitlevering aan België vanwege zijn betrokkenheid bij de zeezender Radio Mi Amigo.
Q***@hotmail.nl
2019-07-06 15:35:28 UTC
...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-6-juli-187-2/#.XSCxIRLwqKE staat nu dit te lezen: Nico.

1980

– Sylvain Tack (foto bovenaan op die link), de eigenaar van Radio Mi Amigo, zegt de radiobusiness vaarwel. Hij vertoeft op het eiland Haïti waar hij de bouw van de Kings Club voor de vakantiegangers start.

(reclamebanner)