sylvain tack
ronn
2012-01-11 22:22:20 UTC
Vandaag in "man bijt hond " op de vrt , in de rubriek vandaag
geboren ....Sylvain Tack.
Kort levensverhaal. Enkele beelden Mi Amigo, enkele tunes , Suzy
wafels en de Joepie en en mindere kanten van Sylvain .;;;Alles bekend
maar toch leuk om te zien op de VRT. Zou er bij Man Bijt Hond toch
een zeezenderfan zitten ?
Bart Van Peer
2012-01-14 16:06:58 UTC
Post by ronn
[...]
Dank voor dit bericht Ronn.
Mede door het feit dat ik niet over een televisietoestel beschik, was
ik hiervan niet op de hoogte.
Is er een podcast van deze uitzending beschikbaar?

Nu we het toch over Sylvain Tack hebben:
Op dinsdag 26 augustus was Tack te gast in het televisieprogramma "Met
Mike in zee" op de toenmalige BRT 1.
Mocht dit te traceren zijn, zou men mij heel gelukkig zijn.
Ik zag dit programma destijds toen ik bij mijn grootouders logeerde.

Hartelijke groet,

Bart
Q***@hotmail.nl
2018-06-22 14:29:11 UTC