KLAAS VAAK - RADIO DRAMA 15 AUGUSTUS 1969
Add Reply
Eric Bakker
2006-11-10 13:45:45 UTC
Scheepsmaatjes,

Voor de liefhebbers heb ik een "Radio Drama" met "Klaas Vaak" van 15
augustus 1969 van maar liefst één uur en elf minuten. Klaas draait
véél hitjes uit die zomer en de techniek werd gedaan door Ad Bouman.

Fijn weekend en veel luisterplezier................

http://rapidshare.com/files/2768798/1969-08-15b.mp3.html

Eric,
cheers!
Rob Mesander
2006-11-10 20:25:22 UTC
Eric,

Deze is van 26 op 27 juli 1969.

Rob
Eric Bakker
2006-11-10 21:36:06 UTC
- Klaas noemt de USA notering van Andy Kim van de week ervoor, namelijk
nr.14.
- Ook spreekt hij over een nieuwe notering (?) morgen bij Jan van Veen.

- Als ik de Billboardlijst er dan op naslaa kom ik inderdaad op jou
datum uit.

Eric,
cheers!
Yvonne
2006-11-11 15:50:39 UTC
Post by Eric Bakker
- Klaas noemt de USA notering van Andy Kim van de week ervoor, namelijk
nr.14.
- Ook spreekt hij over een nieuwe notering (?) morgen bij Jan van Veen.
Dan moet het dus vrijdagavond zijn: dus 25 op (zaterdag) 26 juli 1969.

Heel leuk programma, vooral over die luisteraar die het geen leuk programma
vond: <scheur> <scheur>.

Groetjes van Yvonne
Eric Bakker
2006-11-11 16:22:19 UTC
Maar het gaat niet over de top40 maar over the Billboard HOT 100, als
Jan van Veen die toen op zondag presenteerde heeft Rob het bij het
juiste eind.

Eric,
cheers!
Yvonne
2006-11-11 22:27:53 UTC
Post by Eric Bakker
[...]
Sorry, mijn fout. Ik dacht dat het over de Top 40 ging.

Groetjes van Yvonne
Douwe Dijkstra
2006-11-13 19:10:41 UTC
Post by Eric Bakker
[...]
Ik heb Rob nog nooit op een fout kunnen betrappen als het om dit soort zaken
gaat.
Q***@hotmail.com
2019-05-25 14:10:11 UTC
...een andere radiodrama is nu tot 17:00 vanmiddag in AM-kwaliteit te horen op http://77.167.8.137:8073/ en dan rechts 747.00 intypen waar een ander getal staat, en dan zo'n vijf seconden wachten. Dit uur staat vanaf uiterlijk morgenavond online op http://radio0511.com/uitzending-gemist/ en dan de zevende opname van boven. Nico.
Q***@hotmail.com
2020-07-26 13:21:26 UTC
...(her)beluister nu ook http://radio0511.com/ en dan naar beneden scrollen naar Eerste uur Nostalgisch uurtje met Radio 0511 Nico.