Drs.Toornvliet nu online
Hans
2003-11-23 13:53:23 UTC
Hallo radio vrienden,

Ik heb het wel eens in deze groep belooft, en deze zondagmiddag lijkt me
wel geschikt er voor. Het programma van Dominee Toornvliet van 13
augustus 1979 dat uitgezonden had moeten worden staat nu online in mijn
Radio aroline Plakboek!

Ga naar dit URL: http://www.radiosite.org en kies daar het Radio
Caroline plakboek.

Groetjes Hans
http://www.radiosite.org
Bert
www.munnekeburen.com/zeezenders
Dick Verheul
Goh,daar komt een mens van bij.........
Bert
2003-11-23 14:07:47 UTC
Post by Dick Verheul
Post by Bert
Post by Hans
[...]
Ach Dick, een beetje licht op deze sombere zondag kan zeker geen kwaad!
Haleluja!
MS Media
2003-11-23 17:59:04 UTC
Heel attent, Hans.
Ik ben altijd erg nieuwsgierig geweest naar deze programma's; noooooit
gehoord.
Wel Roy Masters en mijnheer Maasbach, maar Toornvliet...? Nope...

Dank dank, duizendmaal dank...

Met vriendelijke groet,

Marcel Strücker
http://www.radiosite.org